Google+

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Κοσμήματα πρωτότυπα,φθηνά και χειροποίητα!


Τον τελευταίο καιρό ,παντού βλέπουμε πάγκους ή sites ή blogs ή ακόμη και σελίδες στο facebook με χειροποίητα κοσμήματα.

 Εγώ φοράω πολύ σκουλαρίκια,βραχιόλια,κολιέ,δαχτυλίδια σε διάφορα σχέδια και χρώματα(ακόμη και κατά παραγγελία σχέδια και χρώματα),τα οποία με αστείρευτη φαντασία κατασκευάζει και εμπορεύεται μια πολύ καλή μου φίλη και συμφοιτήτρια ονόματι Αγγελική.

Πρόσφατα,πήρε μέρος και σε μια έκθεση η οποία φιλοξενεί έργα και δημιουργίες από διάφορες μορφές τέχνης(γλυπτική,ζωγραφική,φωτογραφία κτλπ).Γίνεται στο Ρουφ,για 2η χρονιά,θα διαρκέσει μέχρι και τις 29/1/12 και φέρει τον τίτλο "Εnergy Athens".Όσες ενδιαφέρεστε ή αγαπάτε τις μοντέρνες εκθέσεις,αξίζει τον κόπο να πάτε.Εγώ ήμουν και στα εγκαίνια!Είναι το μοναδικό stand με πήλινα κοσμήματα και σίγουρα θα το βρείτε!Πληροφορίες για την έκθεση εδώ.

  Θα σας δείξω φωτογραφίες από μερικές από τις δημιουργίες της και στο τέλος θα σας δώσω και πληροφορίες για το πώς θα επικοινωνήσετε μαζί της,αν ενδιαφέρεστε.
 Οι φίλες μου από το blog έχουν αγοράσει διάφορα προϊόντα της,οπότε θα μπορέσουν να σχολιάσουν και εκείνες!





Αυτά είναι σχέδια που της έχω ζητήσει εγώ να μου φτιάξει !Έχει τεράστια ποικιλία και αναλαμβάνει και αποστολές και εκτός Αθηνών.Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της για απορίες,διευκρινίσεις και φυσικά αν σ'αρέσουν και παραγγελίες!!Αξίζει τον κόπο να ρίξετε μια ματιά!Η σελίδα της στο facebbok ονομάζεται: Angela's Handmade World!
                                 
                                            Ελπίζω να σας φάνηκε ενδιαφέρον!
                                                        Αυτά από μενα!
                                                          Πολλά φιλιά,
                                                          Ευαγγελία!


Συμπληρώνω τη φίλη Ευαγγελία.    Κωνσταντίνα Α.




Aς συμπληρώσω και εγώ με τη σειρά μου! (Μαριάννα)
Τα αγαπημένα μου κερασάκια!

Τα γκρι τριαντάφυλλα που τα φοράω παντού!

Η Αγγελική μου έχει φτιάξει επίσης σκουλαρίκια με δύο από τους αγαπημένους μου χαρακτήρες του Family Guy, τον Stewie και τον Quagmire! Μπορείτε να τα δείτε εδώ μαζί με τα υπόλοιπα κοσμήματα που έχει φτιάξει!

9 σχόλια:

  1. kai egw agapw ta daxtylidia doghnut kai tourtitsa pou mou eftiakse!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Και σκεψου οτι οταν μου το δειξε γτ ειναι απ τα πρωτα της σχεδια της ειπα κρατα το μη μου το παρουν!!!!!

      Διαγραφή
    2. Check-αρα και την σελίδα της φίλης σας στο fb... Είναι πραγματικά πολύ ωραία η δουλειά της :)

      Διαγραφή
  3. Ναι ειναι φοβερα!!!και εχουν πολυ δουλεια και λεπτομερειες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. ευχαριστούμε πολύ για το comment!αν σου άρεσαν μπορείς να δεις περισσότερα σχέδια στη σελίδα της κοπέλας!!!Καλό Σαββατόβραδο!

      Διαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena