Google+

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Garnier cafeine roll-on ματιών με χρώμα.


    Πριν μια εβδομάδα αποφάσισα να κάνω μια αλλαγή στην περιποίηση ματιών μου και αγόρασα το ‘Garnier cafeine roll-on ματιών με χρώμα 2 σε 1’, μιας και έχω ακούσει πολύ καλά λόγια ! Σίγουρα δεν περίμενα θαύματα  αλλά η τιμή του ήταν πολύ καλή (12 ευρώ) και δεν έχανα τίποτα να τη δοκιμάσω !

   Δεν έχω σχεδόν καθόλου μαύρους κύκλους αλλά ένα πιο ξεκούραστο βλέμμα χρειάζεται !Το μόνο πρόβλημα που είχα είναι μια ξηρότητα κάτω από τα μάτια.
    Το προϊόν υπόσχεται κάλυψη ,μιας και έχει ελαφρύ χρώμα, ενυδάτωση και ξεκούραστο βλέμμα .
  • Όσον αφορά την κάλυψη ,είναι αρκετά κάλο για μένα αλλά  θα προτιμούσα να είχε και άλλες αποχρώσεις .Έχω πάρει το πιο ανοιχτό και μπορώ να πω ότι είναι ελάχιστα πιο σκούρο από οποιοδήποτε άλλο concealer θα έβαζα .
    Το χρησιμοποιώ τα πρωινά , αλλά για πιο επίσημη έξοδο θα προτιμούσα και κάτι άλλο από πάνω!
  •  Από ενυδάτωση είναι μέτριο ,έχει ιδιαίτερα  υγρή μορφή και αν εφαρμόσεις πάνω από μια φορά φαίνεται άσχημο .Το καλύτερο αποτέλεσμα το βλέπω όταν το βάζω το πρωί σε καθαρό δέρμα !Έχει την ικανότητα να κάνει πιο ζωντανό το βλέμμα αλλά δεν ξέρω μακροπρόθεσμα τι αποτελέσματα θα έχει .

    Προς το παρόν μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη και θα συνεχίσω να το βάζω μέχρι να βρω το επόμενο καλύτερο!!
ps:ένα συν είναι η μεταλλική ροδέλα που σου δροσίζει τα μάτια!!                


        Κωνσταντίνα Α.          

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena