Google+

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Ελληνικά καλλυντικά Lovie!

Καλησπέρα αγαπητές αναγνώστριες του 5 Glam Club! Στο σημερινό μου post θα αναφερθώ σε μία αρκετά γνωστή ελληνική εταιρία καλλυντικών,τη Lovie. Οι περισσότερες Αθηναίες θα τη γνωρίζετε από τα bazaar του σταθμού του μετρό στο Σύνταγμα, ενώ τον τελευταίο καιρό έχουν αρχίσει και κάνουν την εμφάνισή τους σε διάφορα μαγαζιά με καλλυντικά.
Την προηγούμενη Κυριακή επισκέφτηκα το bazaar στο Σύνταγμα όπου και βρισκόταν περίπτερο της εταιρίας και πραγματικά ενθουσιάστηκα! Υπήρχε τεράστια ποικιλία από προϊόντα σε απίστευτα χαμηλές τιμές! Μίλησα με την υπεύθυνη και με ενημέρωσε ότι πρόκειται για καθαρά ελληνική εταιρία και όλα τα προϊόντα της κατασκευάζονται είτε σε εργοστάσια της Ελλάδας είτε σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δεν έχουν καταστήματα μέσα από τα οποία μπορείτε να αγοράζετε τα προϊόντα τους, αλλά βρίσκονται στο μετρό του Συντάγματος 25 μέρες το μήνα, ανάλογα και με τα άλλα bazaar που διοργανώνονται εκεί. Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί τους για να ενημερωθείτε για την πώληση των προϊόντων τους στην περιοχή σας μπορείτε να καλέσετε στα τηλέφωνα που βρίσκονται εδώ (η ιστοσελίδα τους έχει τελευταία ενημέρωση το 2010, οπότε μη στηριχτείτε σε αυτή!).
Πάρα πολλά μολύβια!!!

Ας μιλήσουμε τώρα για τα προϊόντα τους! Από όλα τα προϊόντα που βρίσκονταν στο περίπτερο (από οτιδήποτε προϊόν για μακιγιάζ μέχρι βαφές μαλλιών και σαπούνια), αγόρασα μερικά, τα δοκίμασα την προηγούμενη εβδομάδα και θα σας τα παρουσιάζω. Είναι αλήθεια ότι δεν έμεινα ικανοποιημένη με όλα, αλλά για την τιμή τους είναι μια χαρά!

1. Σκιές
(Duo) Eyeshadow-Όλες 1 ευρώ-Αποχρώσεις από αριστερά προς δεξιά: 148,38, 50,133,54
Με τις σκιές έχω κατενθουσιαστεί! Την 133 μου την είχε πάρει η Κωνσταντίνα Α. και την είχα λατρέψει από τότε! Είναι πάρα πολύ καλή η ποιότητά τους, απλώνονται πολύ εύκολα και διαρκούν με ή χωρίς primer.Έχουν απίστευτη ποικιλία σε χρώματα, υπήρχαν και κάτι άλλες μεταλλικές που θα τις δοκιμάσω την επόμενη φορά και θα σας ενημερώσω!

2. Glitter και μολύβια ματιών
Όλα 1 ευρώ-Cosmetic pencil 107, 101, Glitter 1,8 , Eye Gel For Glitter
Τα μολύβια γράφουν πάρα πολύ καλά, αν και δεν το περίμενα(!) και ειδικά το μπλε(107) είναι πάρα πολύ ωραίο. Τα glitter δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα στα μάτια μου, μόνο στο χέρι μου, αλλά φαίνονται πολύ καλά!Το μόνο κακό είναι ότι έχουν πολύ δύσχρηστη συσκευασία και δυσκολεύτηκα αρκετά για να τα ανοίξω!

3. Χείλη
Lovie Lips No.2(2 ευρώ), Lipliner pencil No.18(1 ευρώ), Lipgloss+Shine(3  ευρώ) , Lovie No.20(2 ευρώ)
Το πρώτο κραγιόν το λατρεύω! Είναι σε ένα απαλό ροζ χρώμα και το φοράω το πρωί στη σχολή και διαρκεί αρκετά. Το μολύβι χειλιών δε γράφει καθόλου καλά δυστυχώς, και δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω καθόλου. Η μεγάλη απογοήτευση ήταν με το Lipgloss+Shine... Δεν περίμενα βέβαια να είναι τόσο καλό όσο το αντίστοιχο της Tommy G για το οποίο είχε γράψει η Κωνσταντίνα Σκ. εδώ (φάνηκε η διαφορά στην τιμή-από τα 13 ευρώ στα 3!), αλλά ήλπιζα να είναι κάπως καλό! Δυστυχώς όμως είναι ελαττωματική ακόμα και η συσκευασία και το πινελάκι σκίζεται όταν βγαίνει και έτσι δεν μπορώ να το βάλω καθόλου! Το τελευταίο κραγιόν δε μου άρεσε τόσο το χρώμα τελικά και δεν το φοράω. Μπορείτε να δείτε swatches των παραπάνω (είναι με την ίδια σειρά )εδώ:

Swatches των προϊόντων για τα χείλη
4. Νύχια

Crackle(3 ευρώ), Nail Art No.08 (2 ευρώ), Nail polish No.145 (1,5 ευρώ), Base/Top Coat No.120 (1,5 ευρώ) 
Με τα προϊόντα για τα νύχια είμαι πολύ ικανοποιημένη! Το κράκε είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής και "σπάει" πάρα πολύ όμορφα! Το μανό στεγνώνει απίστευτα γρήγορα και δε χρειάζεται δεύτερη στρώση!Σίγουρα θα πάρω και άλλα χρώματα την επόμενη φορά! Δείτε παρακάτω που έβαψα τα νύχια μου χρησιμοποιώντας το μανό, το κράκε και τη βάση:
Δείγμα μανικιούρ
5. Πινέλα
Πινέλο μακιγιάζ(3 ευρώ), πινέλο χειλιών (1,5 ευρώ)
Το μεγάλο πινέλο το χρησιμοποιώ πλέον συνέχεια για να απλώσω make-up, πούδρα και ρουζ. Είναι πολύ απαλό, δεν αφήνει τριχούλες και δημιουργεί ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στο πρόσωπο. Το πινέλο για τα χείλη δε με βόλεψε, έχω συνηθίσει να βάζω το κραγιόν απευθείας και δεν μπορώ να το αλλάξω!

Αυτά από εμένα!Ελπίζω να σας άρεσαν αυτά που πήρα και να σας έμαθα κάτι καινούριο!
Φιλιά πολλά και καλά κρύα!!!
Μαριάννα

Update!
Ύστερα από την πρόταση της CuteAndGirlyDMS προσθέτω swatches των σκιών μαζί με δύο καινούριες που πήρα! (συγγνώμη για τον κακό φωτισμό, αλλά είχε συννεφιά!)
Νο. 38-39

Νο.44-54-50

Νο. 133-148


45 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από Lovie! Δηλαδή για την ώρα βρίσκονται επί του μονίμου στο Σύνταγμα; Δεν το έχω προσέξει, πολύ βολικό! Μου φαίνεται ότι θα τα τιμήσω κάποια στιγμή ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι 25 μέρες το μήνα εκεί!Μου είπαν ότι θα ξαναείναι από 5 Φεβρουαρίου οπότε μπορείς να τους ρίξεις μία ματιά!

      Διαγραφή
  2. Poli wraia pragmatakia pires , kai ta pinela fenonde orea :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φαινονται πολυ ωραια! εχω ενα μολυβακι τους κ γω στο μετρο τα ειδα !!

    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω πάρει 3 κραγιόν τους σε έντονα χρώματα και είμαι υπερευχαριστημένη με τη διάρκειά τους και με το ότι δεν ξηραίνουν τα χείλη. Θέλω να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω και εγώ να πάρω και άλλα κραγιόν!Θα το ξαναεπισκεφθώ σίγουρα!

      Διαγραφή
  5. Πολυ ωραια ολα!ωραιο ποστ!κ τα νυχια τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά,και μόλις πήρα 2 μανό απο εκεί!!Πολυ ωραίο Μαριάννα!Ακόμα εκεί είναι η έκθεση και λέει θα κρατήσει μέχρι τις 5!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την γνωρίζω την εταιρία αλλά δεν ήξερα πέρα από από τα μανό ότι και τα υπόλοιπα είναι τόσο καλά!! Την επόμενη φορά θα αγοράσω περισσότερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το πρώτο κραγιόν το θέλω και εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα πινέλα φαίνονται αρκετά καλά. Τι τιμές είχαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι τελεια!κ οικονομικα... samples απο τις σκιες μπορεις να βαλεις κάποια στιγμη? ειναι καλες? thx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα βάλω μόλις βρω λίγο χρόνο και θα σε ενημερώσω μέσω Twitter!

      Διαγραφή
  11. polu wraia, ta exw dokimasei mia fora pou irtha stin Athina , tous vrika sto Suntagma, alla 3ereis mipws uparxoun s kapoia magazia?
    Polu wraio to post!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Δυστυχώς δε γνωρίζω αν υπάρχουν σε κάποια μαγαζία...Μπορείς να πάρεις όμως τηλέφωνο και να ρωτήσεις!Τα τηλέφωνα είναι στο link στην αρχή του post!

      Διαγραφή
  12. Απο αυτη την εταιρεια ειχα παρει περυσι τα υλικα για konad stamping.
    Νομιζω εχουν καταστηματα καπου στη Σαρωνιδα...
    xxx
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τη δοκιμάσω και εγώ αυτή τη τεχνική στο μέλλον σίγουρα!

      Διαγραφή
  13. Γεια σας και από μένα!!!Έχω πάρει και γω αρκετά πραγματάκια απο την LOVΙΕ είναι αρκετά καλά.Οφείλω να ομολογήσω ότι τα μανό κρατάνε πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζουν πραγματικα! Έχω πάρει κ αλλά από τότε και μου αρέσουν όλα!

      Διαγραφή
    2. Αξίζουν πραγματικα! Έχω πάρει κ αλλά από τότε και μου αρέσουν όλα!

      Διαγραφή
  14. γεια σας! Βρήκα το μπλογκ σας τυχαία μεσω αναζήτησης για κάποια προιόντα που χρειαζόμουν.Θα ήθελα καλοπροαίρετα και με πολύ φιλική διάθεση να πω οτι τα προιόντα lovie μπορεί να σας φαίνονται ωραία σαν όψη και να έχουν ενα σχετικά καλό αποτέλεσμα αλλά θέλω να σας ενημερώσω οτι στην Πάτρα πωλούνται χρόνια τώρα στα μαγαζιά που όλα τους τα είδη έχουν 1-3ευρώ....Σαν επαγγελματίας αισθητικός δε θα τα συνιστούσα γιατί μπορεί τα προιόντα για το μακιγιάζ να έχουν ένα ωραίο αποτέλεσμα αλλά μακροπρόθεσμα ενδέχεται να βλάψουν την επιδερμίδα σας ή να δημιουργήσουν ερεθισμούς και μολύνσεις στα μάτια σας...Να'στε καλά και συνεχίστε ετσι με το ίδιο μεράκι την καλή δουλειά του μπλογκ σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχεις δίκιο..Αυτά τα καταλαβαίνουμε όσο μεγαλώνουμε δυστυχώς! Απλά λόγω της χαμηλής τιμής σε ¨μαγεύουν¨ κάπως όταν έχεις τις φοιτητικές αφραγκίες! !
    Ευχαριστούμε πολύ πάντως για τη συμβουλή και που ενδιαφέρθηκες και μας έγραψες!!!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εχει και ενα στη συγγρου καθως βγαινουμε προς εξοδο συγγρου.. ;) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ενδιαφέρουσα η ανάρτησή σου! Και εγώ αγόρασα χθες ένα μανό από το κατάστημα στο μετρό Συγγρού Φιξ και έμεινα πολύ ικανοποιημένη!!! Αγόρασα επίσης και ενα δισκάκι για στάμπες τύπου KONAD και μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα! Έχουν ωραία προϊόντα και αρκετή ποικιλία, Εχουν ακόμα και επαγγελματικά υλικά για χτιστά νύχια όπως τιπς, ακρυλικά και τζελ.. Σκοπεύω να τα δοκιμάσω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μανό τα λατρεύω! Τα άλλα δεν τα έχω δοκιμάσει όμως φαίνονται καλά!

      Διαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. mporeite na mou peite tn selida gia na paraggeilw k egw???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραια φαινονται και ωραια η συλλογη σου αλλα απο ποιοτητα πως πανε?το λεω γιατι εγω ειχα παρει μια μασκαρα και ηταν απογοητευση ..εκτος απο το οτι δεν εδινε τιποτα παρα μαυρο χρωμα λιγη ωρα μετα ειχε φυγει δεν ξερω που ηταν..απλα εφυγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο μάσκαρα έχω δοκιμάσει μόνο μια πράσινη,η οποία είναι αρκετά καλή για τα λεφτά της (2,80 ευρώ),αλλα δε με ξετρέλανε κιόλας!Μετά από δοκιμή πολλών προϊόντων τους πλέον συστήνω τα μολύβια τους,είτε χειλιών είτε ματίων αλλά της απλής σειράς,όχι τα μεταλλικά ή τα Jumbo και κραγιόν,πάλι της κλασικής σειράς (σαν το νο.2 που δείχνω σε αυτό το post)!

      Διαγραφή
  21. ωραια ευχαριστω πολυ!και μιας και ειναι φθηνα προιοντα θα ακολουθησω τη συμβουλη σου και θα αγορασω μερικα οταν ξαναπερασω απο την εκθεση απλα για δοκιμη..κι αν δουλεψουν καλα σε εμενα πλεον θα ενισχυω τη συλλογη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ωραια ευχαριστω πολυ!και μιας και ειναι φθηνα προιοντα θα ακολουθησω τη συμβουλη σου και θα αγορασω μερικα οταν ξαναπερασω απο την εκθεση απλα για δοκιμη..κι αν δουλεψουν καλα σε εμενα πλεον θα ενισχυω τη συλλογη μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ξέρετε ποτε θα ξανα έχουν το μπαζαρ στο Σύνταγμα με τα καλλυντικά της lovie?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω πότε θα ξαναείναι για αυτό το μηνα,αλλα μπορείς να βρεις μόνιμο stand της εταιρειας στο μετρό Συγγρου-Φιξ και στον Άγιο Αντώνιο!

      Διαγραφή
  24. για καιρό 'τιμάω" κάποια βερνίκια νυχιών τους,έχω δοκιμάσει τα κλασικά κραγιόν τους και μου ξέραιναν τα χείλη!βέβαια,τα βελτίωσα,λιώνοντάς τα και προσθέτοντας από ένα κομματάκι lip balm!Επίσης,με το eye liner τους κατάφερα για πρώτη φορά στη ζωή μου,να το βάλω σωστά (κουτάκι με βαζάκι και πινελάκι).Δυστυχώς είμαι πολύ μα πολύ απογοητευμένη από τις σκιές,τις πούδρες και τα μολύβια ματιών τους!Όσον αφορά τις σκιές και τις πούδρες,πρέπει να σταματήσουν να βάζουν γκλίτερ παντού!!!!και ναι,δίνουν την απάντηση "έπεσε από τα απο πάνω,τα κλειστά είναι καθαρά",αλλά απ'ότι φαίνεται ΟΛΑ έχουν γκλίτερ (ποτέ δεν το χώνεψα)
    Και τελευταίο,ούτε οι σκιές ούτε τα μολύβια ματιών τους διαρκούν!και δεν εννοώ μετά από ώρες!Μία που τα βάζεις στο χέρι σου,ακόμα και με primer της make up forever,φεύγουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλησπερα απο το σαιτ που εχουν μπορω να παραγγειλω λιανικη?ειδα στο checkout πως ζηταει ΑΦΜ και δεν συνεχισα μηπως καποια apo σας ξερει?γιατι δεν μενω αθηνα οποτε μονο ετσι μπορω να παραγγειλω ευχαριστω προκαταβολικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπέρα Αναστασία!
      Τωρα μπηκα στο site τους και βλεπω ότι έχουν ένα πρόβλημα με τη φόρμα παραγγελιών τους.
      Κανονικά όταν επιλέγεις ότι θέλεις απόδειξη θα έπρεπε να εξαφανίζονται τα πεδία που αφορούν τιμολόγιο.
      Μπορείς να επικοίνωνήσεις μαζί τους και να τους ενημερώσεις ώστε να το διορθώσουν!
      Μετά λογικά θα μπορείς να παραγγείλεις κανονικά!

      Διαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena