Google+

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

To πρώτο μας giveaway!!! (CLOSED)

Και ναι! Καλά καταλάβατε!
 Ήρθε η ώρα για το πρώτο giveaway από το 5 Glam Club!
O νικητής ή η νικήτρια του διαγωνισμού μας θα κερδίσει ένα Moroccanoil Oil Treatment για όλους τους τύπους μαλλιών των 25ml!
Για όσους δεν γνωρίζουν, πρόκειται για ένα από τα διασημότερα προϊόντα περιποίησης μαλλιών που έχει κερδίσει βραβεία από τα περιοδικά InStyle και Cosmopolitan!
Η σύνθεσή του είναι εξαιρετικά ελαφριά, απορροφάται αμέσως από τα μαλλιά με αποτέλεσμα ένα φυσικό και μεταξένιο τελείωμα με αστραφτερή λάμψη χωρίς να αφήνει κατάλοιπα.
Έχει την ιδιότητα να επιδιορθώνει μαλλιά που είναι κατεστραμμένα από θερμότητα, περιβαλλοντολογικούς παράγοντες ή χημικές διαδικασίες.
Χρησιμοποιείται σε βρεγμένα ή στεγνά μαλλιά χωρίς να χρειάζεται ξέβγαλμα για την προστασία, την ενυδάτωση και την προετοιμασία των μαλλιών για το styling.

Για να συμμετέχετε στο διαγωνισμό πρέπει να συμπληρώσετε τα απαραίτητα βήματα στο παρακάτω πλαίσιο!

a Rafflecopter giveaway

Ο διαγωνισμός θα λήξει στις 10 Ιουνίου!
Καλή επιτυχία σε όλους!


Η τυχερή νικήτρια είναι η Αθηνά Λ.! Συγχαρητήρια!
Επικοινωνήσαμε μαζί της με e-mail.Εάν δεν μας απαντησει με τα στοιχεία της μέσα σε 2 μέρες θα ξανακάνομε την κλήρωση!

Σας ευχαριστούμε όλους για τις συμμετοχές σας!

62 σχόλια:

  1. Ω, είναι τέλειο αυτό το δώρο! Το θέλω καιρό τώρα! Μπράβο κορίτσια! Καλή επιτυχία σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. uperoxo 9a i9ela polu na t dokimasw :)

    ~passionglitter.blogspot.com~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο το δωράκι σας κορίτσια!! Καλή επιτυχία σε όσες λάβουν μέρος!! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχος διαγωνισμός κορίτσια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια επιλογή για giveaway, είναι εκπληκτικό προιόν!! Καλή επιτυχία σε όλες!! Αν θέλειτε ρίξτε μια ματιά και στο δικό μου blog,θα χαρώ να ανταλλάσουμε γνώμες και απο κει! http://inbeautywonderland.blogspot.com/

    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα 25ml ειναι ότι πρέπει για την τσαντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. super!ευχαριστούμε!καλή επιτυχία στο blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kataplhktiko proion.xreiazetai gia to kalokairi..pou mporoume na to vroume parepimptontws sthn agora?exw akousei polla,kai 8elw na to parw gia thn gunaika mou:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. to ligourevomai toso kairo to atimo makari na kataferw na to kerdisw:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το έχω ήδη ,ειναι καταπληκτικο προιον!δεν θα ελεγα οχι να μου το χαριζαν κιολας γιατι το δικο μου τελειωνει!μακαρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. thanks girls :) Πρέπει να είναι πολύ ωραίο αυτό το morocan oil. Θέλω πολύ να το δοκιμάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έχω ακούσει ότι είναι πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλειο δώρο. Καλή επιτυχία σε όσες πάρουν μέρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είμαι καινούριο μέλος και μόλις έλαβα μέρος στο διαγωνισμό σας.
    Ετοιμάζω κι εγώ ένα Giveaway κι αυτές τις μέρες μπορείτε να ψηφίσετε για το δώρο που θα θέλατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είμαι και εγώ εδώ... ;) Τέεεεεελειο και αγαπημένο δωράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 10 Ιουνίου είναι τα γενέθλια μου!! :) Ευχαριστούμε για το διαγωνισμό κορίτσια!! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΡΟΙΟΝ!! ΚΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ καλό προϊόν. Ότι πρέπει για τα μαλλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΧ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ........!!!ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ ΑΠ ΤΗ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΑΝ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΩ!!!ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΤΑ ΜΑΛΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. mirizei katapliktika ..... to thelwwwwwwww
    eyxomai n eimai tyxerii!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω!!!

    μενια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια στη νικήτρια!
    Σας προσκαλώ στο δικό μου giveaway.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena