Google+

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Nail designs!

Καλησπέρα κορίτσια...Long time no see και ντροπή μου πραγματικά...Όμως λίγο η εξεταστική, λίγο η έλλειψη ελεύθερου χρόνου και δημιουργικότητας δεν μου επέτρεψαν να βρω κάτι καλό να γράψω..Μετά από όλο αυτόν τον καιρό λοιπόν, σήμερα θα σας δείξω καινούρια σχέδια για νύχια! Κάποια εμπνευσμένα από το διαδίκτυο και κάποια άλλα δικές μου δημιουργίες! :) 

Θα ξεκινήσω με τα δικά μου...




Αυτά είναι... Ένα προς ένα και όλα μαζί! Το "πειραματόζωο" μου δεν ήταν άλλο από την Ευαγγελία! :) :) :) Υ.Γ. Ευχαριστώ που με ανέχεσαι! :P

Και τώρα αυτά που έχω "κλέψει" από το ίντερνετ ( ίσως και όχι με πολύ μεγάλη επιτυχία, αλλά περιμένω εσείς να μου πείτε! )

Αυτά είναι στο δικό μου χέρι..

Και αυτό και πάλι της Ευαγγελίας! 

Αυτά ήταν όλα... Περιμένω σχόλια και εντυπώσεις!!! :) 
Σας φιλώ!
Κωνσταντίνα Σ.

2 σχόλια:

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena