Google+

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Φθινοπωρινή ανανέωση στα πινέλα!(Sephora)

Ήθελα καιρό να πάρω καινούρια πινέλα έτσι εκμεταλλεύτηκα κάποιες προσφορές των sephora  για να τα πάρω πιο οικονομικά!


Αρχικά με το 1+1 της Vodafone πήρα δύο πινέλα για το πρόσωπο στην τιμή του ενός ,έτσι για δύο πινέλα πλήρωσα 15 ευρώ!
  • Contour brush (43)
    Το πρώτο πινέλο είναι πυκνό ,φλατ και από φυσική τρίχα.Το χρησιμοποιώ για το bronzer ή το ρουζ!


  •  Mineral powder (45)
    Το δεύτερο πινέλο ,που είναι και το αγαπημένο μου ,είναι πυκνό με στρογγυλεμένη άκρη και μου αρέσει πολύ για το άπλωμα του make up!

 

Τα δύο τελευταία που πήρα είναι από τη μάρκα Priorities η οποία έχει μονίμως έκπτωση στα πινέλα της.Και τα δύο κοστίσαν 10 ευρώ περίπου
  • Είναι δύο πινέλα με φυσική τρίχα ,το μεγάλο το χρησιμοποιώ στο πάνω βλέφαρο και το μικρό στο κάτω!


Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη με τη σχέση τιμής-ποιότητας του Sephora  και θέλω να  πάρω κι άλλα πινέλα από εκεί!

Κωνσταντίνα Α.


10 σχόλια:

  1. Κι εγώ είμαι σε αναζήτηση ενός καλού πινέλου για την πούδρα! Ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμεινα πολύ ικανοποιημένη από αυτή τη σειρά του Sephora!Θα δοκιμάσω σίγουρα και την ροζ που έχει!

      Διαγραφή
  2. Τα δύο πρώτα τα έχω κι εγώ. Είμαι πολύ ευχαριστημένη και όσες φορές τα έχω πλύνει, δεν μου μάδησαν. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα ακόμα δεν έχουν μαδήσει ,αν και το πρώτο το φοβάμαι λίγο!

      Διαγραφή
  3. To δεύτερο πινέλο (αυτό για το make up) μου μίλησε! "Ελα να με δοκιμάσεις" μου φώναξε με το που το είδα στην φωτογραφία!
    xoxo
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχετε βραβειάκι για το υπεροχο blog σας!
    http://eleonority.blogspot.gr/2012/09/kreativ-blogger-award.html
    xoxo
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. einai polu kala ta pinela sephora kai oi times polu kales eidika an petuxeis ekptwseis!!megeia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena