Google+

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

First impressions,new products!

Καλησπέρα κορίτσια! Σήμερα θα σας πω τις εντυπώσεις μου από κάποια προϊόντα που δοκίμασα πρώτη φορά και μαζί θα σας δείξω και τα τελευταία μου αποκτήματα!


1. 2-step Spiderlash Mascara Essence από την σειρά Rebels. Την αγόρασα λίγο τυχαία, για να είμαι ειλικρινής! Κόστιζε γύρω στα 3€ αν θυμάμαι καλά! Όπως λέει και το όνομα της, έχει 2 βήματα εφαρμογής! 

Το πρώτο βουρτσάκι είναι για όγκο και το δεύτερο χρησιμοποιείται ως "top coat" για να δώσει πιο έντονη αίσθηση καμπύλης στις βλεφαρίδες. Είναι αρκετά καλή σαν μάσκαρα και κρατάει πολύ καλά! Σίγουρα δεν είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει, όμως , για την τιμή της, η ποιότητα είναι πολύ καλή!

2. Κραγίον από τη Lovie No. 59. Ένα μωβ χρώμα, με την χαρακτηριστική ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ υφή και ποιότητα της Lovie. Ότι πρέπει για φθινοπωρινή αλλά και χειμωνιάτικη επιλογή lipstick σε συνδυασμό με ένα κοντινό χρώμα σε lipgloss για περισσότερη λάμψη! 


3,4. Kajal Pencil ματιών από την Essence σε χρώματα 01 black (3) και 08 teddy (4). Μιλάμε για long-lasting μολύβια. Αρκετά μαλακά με πολύ καλή εφαρμογή και πολύ καλό αποτέλεσμα. Βάφουν έντονα, οπότε δεν χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να πετύχετε το επιθυμητό. Στην τιμή του 1,45 € το καθένα, αποτελούν μια καλή ευκαιρία! 


5. All in one BB cream, The Body Shop, No.02. Και ναι, είναι η BB cream που αποκτήσαμε όλες μετά το bloggers event του Body Shop. Εγώ την δοκίμασα πριν μερικές μέρες. Ήταν η πρώτη φορά που δοκίμαζα μια τέτοια κρέμα, και να σας πω την αλήθεια δεν περίμενα πολλά πράγματα! Σαν εφαρμογή,  είναι πολύ καλή και χρησιμοποιείται για οποιαδήποτε ώρα, σε αντίθεση με κάποιο βαρύ make-up που μπορεί να μην μας κάνει για το πρωί π.χ. Έχω να πω οτι, αν εξαιρέσω μια κάποια λιπαρότητα που παρατήρησα στο πρόσωπο μου αφού την έβαλα, σε γενικές γραμμές είναι καλή. Προσαρμόζεται στον τόνο του δέρματος και δεν βαραίνει την επιδερμίδα.

6. Foundation από την Maybelline από την σειρά FIT ME, No.120. Ένα θα πω. Τ.Ε.Λ.Ε.Ι.Ο! Πολύ απαλή σύνθεση, απίστευτη κάλυψη και αρκετά εύκολο στην εφαρμογή. Γενικά δεν συμπαθώ πολύ τα "βαριά" make-up. Αυτό νομίζω πως είναι ότι πρέπει για όσες συμφωνούν μαζί μου, καθώς μια μικρή ποσότητα έχει το αποτέλεσμα που θέλουμε! 

Αυτά από εμένα! Περιμένω και τις δικές σας εντυπώσεις και σχόλια! Να έχετε μια καλή εβδομάδα! 

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Σ.







11 σχόλια:

  1. γεια σου ωραία προϊόντα , να σε ρωτήσω έχεις καμία συμβουλή να μου δώσεις γιατί αγόρασαν ένα nude κραγιόν απο την love και με χλωμιαζει πολυ , τι χρώματα κραγιον να βάλω απο πάνω για να σκουρινει λίγο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσες ίσως να πάρεις κάποιο καφέ lip gloss, όχι σκούρο ή σε κάποιο πιο απαλό χρώμα και να το συνδυάσεις..Νομίζω ότι θα σε βοηθήσει..!

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστώ πολυ θα το δοκιμάσω

      Διαγραφή
  2. To fit της maybelline το έχω βάλει στο μάτι κ εγώ, αλλά απ'όσο έμαθα κάνοντας μια έρευνα, δεν κυκλοφορεί στην Ελλάδα σε κάποια αρκετά ανοιχτή απόχρωση :(
    Ειρήνη by http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό..Εγώ το έχω καταβολευτεί! Εύχομαι να το βρεις σύντομα! :)

      Διαγραφή
  3. Εγώ της lovie έχω το 58 και το 60, όχι το ενδιάμεσο όμως! Χαχαχα! Πολύ όμορφο είναι και αυτό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το FitMe μου έπεσε κάπως σκούρο, οπότε δεν θα το χρησιμοποιήσω. :/ Το κραγιονάκι πολύ ωραίο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Just saw your Blog,it is really good..

    Do you want to follow each other ??

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena