Google+

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Review: Eyeslices Legendary Eyes



Η εταιρία Eyeslices πριν από λίγο καιρό μας είχε στείλει μια συσκευασία Eyeslices iCandy Eyes για να τη χαρίσουμε σε μία από εσάς και μια συσκευασία Eyeslices Legendary Eyes για να τη δοκιμάσουμε! Μετά από πολλές χρήσεις του μπορώ να σας πω την ειλικρινή μου άποψη, αλλά πρώτα θα σας περιγράψω για τι πρόκειται για όσες δεν γνωρίζετε αυτό το προϊόν!



Τι είναι
Είναι φέτες κρυογέλης με σύμπλεγμα βιταμινών και φυσικά εκχυλίσματα βοτάνων. Υποστηρίζουν ότι απαλύνουν τα μάτια από μαύρους κύκλους, πρηξίματα και σακούλες από στρες, κακή διατροφή, δίαιτες, ξενύχτι, hangover και πολύ πρωινή εργασία. Ενυδατώνουν επίσης την επιδερμίδα.



Δράση
Αναγράφεται ότι επιτυγχάνει τη μείωση του αγγειακού ενδοθηλιακού αυξητικού παράγοντα (σακούλες, μαύροι κύκλοι, πρηξίματα) και βιοσυνθέτει τα κερατινοκύτταρα που αυξάνουν τη ζωτικότητα και τη φωτεινότητα του δέρματος.
Βελτιώνουν την επιδερμική μικροκυκλοφορία, την ελαστικότητα, την τόνωση, τη σύσφιξη και την αναδόμηση της επιδερμίδας, καθώς ενεργοποιούν τον κυτταρικό μεταβολισμό.



Τρόπος χρήσης
Κάθε συσκευασία περιλαμβάνει δυο φέτες κρυογέλης, σφραγισμένες σε διάφανη μεμβράνη μέσα σε μια πλαστική συσκευασία. Πριν την τοποθέτηση τους στα μάτια πρέπει να έχετε καθαρίσει και σκουπίσει το δέρμα γύρω από τα μάτια. Στη συνέχεια τις τοποθετείτε σε κλειστά μάτια και πιέζετε απαλά ώστε να εφαρμόσουν καλά. Αφήστε τις να δράσουν για 5 περίπου λεπτά και στη συνέχεια σφραγίστε τις πάλι μέσα στην πλαστική συσκευασία (εγώ τις βάζω και στη διάφανη μεμβράνη ώστε να διατηρηθεί καλύτερα η υγρασία τους) και τοποθετήστε τις στο ψυγείο. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε 10 φορές.




Η γνώμη μου
Δεν έχω έντονους μαύρους κύκλους, σακούλες ή γραμμές γύρω από τα μάτια, αλλά ξενυχτάω αρκετά λόγω διαβάσματος και υποχρεώσεων για τη σχολή μου. Έτσι γύρω στα μεσάνυχτα τα μάτια μου δείχνουν πολύ κουρασμένα (όπως είμαι και εγώ!). Όσες φορές έχω χρησιμοποιήσει τα Eyeslices είναι τέτοια ώρα περίπου, και πραγματικά έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη!
Νιώθω τα μάτια μου να ξεκουράζονται και "ξυπνάω" και εγώ,διότι δίνουν μια αίσθηση δροσιάς! Κάθε φορά παρατηρώ να έχουν σβήσει οι μαύροι κύκλοι μου και να φαίνεται ότι έχω χορτάσει ύπνο, ενώ στην πραγματικότητα είμαι έτοιμη να κοιμηθώ!
Ένα άλλο βασικό πλεονέκτημα της χρήσης των Eyeslices είναι ότι σε "αναγκάζουν" να χαλαρώσεις 5 λεπτά! Εγώ συνήθως βάζω μουσική, ανάβω και κάποιο αρωματικό κερί και κάνω ένα σύντομο διάλειμμα από όλες τις δουλειές που έχω να κάνω!



Εσείς έχετε δοκιμάσει τα Eyeslices; Πώς σας φάνηκαν;

ΥΓ: Ο διαγωνισμός μας έληξε! Η τυχερή νικήτρια είναι η tixerouliko! Σου έχουμε στείλει ήδη mail και περιμένουμε να μας στείλεις τα στοιχεία σου! Αν δεν μας έχεις απαντήσει μέσα σε 2 μέρες θα επαναλάβουμε την κλήρωση!

2 σχόλια:

  1. συγχαρητήρια στη νικήτρια :)
    αν θές πέρνα μια βόλτα από το blog μου, τρέχει διαγωνισμός :)
    http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/2012/11/giveaway-shea-d-afrique-only-for-greece.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Amazing post!!!Great blog..:)Following you immediately!!!:)Follow me back?:P


    xxx

    Angie

    chasingkitesbyangie.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena