Google+

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Review for my birthday presents! (part 1)



Καλημέρα κορίτσια! Πριν λίγες μέρες είχα τα γενέθλια μου και γνωρίζοντας την λατρεία μου για τα καλλυντικά η Κωνσταντίνα Α. και η Μαριάννα έκαναν τις καλύτερες επιλογές! Σήμερα θα σας παρουσιάσω τα δώρα της Κωνσταντίνας.











1. W7 Double Act Bronzer and Blusher : Είναι ιδανικό για όλες τις ώρες και εφαρμόζει τέλεια! Επίσης η συσκευασία περιέχει πινελάκι!


 2. Eye Shadows by RIMMEL LONDON 019 Sun Safari Η Κωνσταντίνα γνωρίζει ότι δεν μου αρέσουν οι έντονες αποχρώσεις στις σκιές παρά μόνο τα γήινα χρώματα. Αυτή η mini παλέτα είναι μια από τις αγαπημένες μου!



3. Eyeshadow Stay All Day by ESSENCE 09 "for fairies": Μ'αρέσει πάρα πολύ και τη χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά. Η απόχρωση είναι απαλό ροζ και είναι ιριδίζουσα. Τη σκιά αυτή τη λάτρεψα από την πρώτη στιγμή για το λόγο ότι δεν είναι σε μορφή σκόνης και εφαρμόζει καλύτερα!(Προσπάθησα να την εφαρμόσω στο χέρι όμως δεν φαίνεται καλά στη φωτογραφία γι'αυτό και δεν την ανέβασα).


4. Lipstick REVLON Pearl 420 Blushed : Η αγαπημένη εταιρία για τα κραγιόν της και η συλλογή μου όλο και μεγαλώνει! Το χρησιμοποιώ ιδιαίτερα τις πρωινές ώρες!

Αυτά από 'μένα κορίτσια μου...θα επανέλθω την επόμενη εβδομάδα με το δεύτερο μέρος!
Πολλά φιλιά..
Μαριλένα

11 σχόλια:

  1. Μαρινέλα να τα χαρείς όλα! Είναι πολύ όμορφες οι αποχρώσεις και μου αρέσουν κι εμένα οι γήινες αποχρώσεις στις σκιές! Και χρόνια πολλά για τα γενέθλία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά κούκλα! Τέλεια τα δωράκια σου! Να τα χαρείς!!! Σε φιλώ xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά, καλοφόρετα όλα τα δωράκια σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά & καλά & πάλι!Με γεια σου όλα!Να τα χαρείς!

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xronia sou polla! na mas kaneis ena makigiaz me ta dwra!!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το bronzer της W7 το έχω και εγώ και μ αρέσει πολύυυ..!!! Αλλά και τα υπόλοιπα φαίνονται τέλεια.

    Πέρνα από το blog μου έχεις βραβείο....!!!!

    http://efibeauty.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. To W7 Double Act Bronzer and Blusher μοιάζει πολύ με αυτό της benefit!


    Marina @ minty.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι αγένεια, ξέχασα να πω κι εγώ τα Χρόνια Πολλά :))

    Marina @ minty.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λογικά θα στο έγραψα και στο fb αλλά δεν θυμάμαι... Χρόνια πολλά!!! Πολύ ωραία όλα, αλλά το μάτι μου όπως πάντα πήγε στο κραγιόν. χιχιχι Με γεια σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena