Google+

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Fresh Line review!

Ένα από τα δώρα που κέρδισα στο event των beauty bloggers για τον Στόχο ήταν ένα σετ από την εταιρεία Fresh Line.

Περιείχε ένα άρωμα,μια κρέμα σώματος και ένα αφρόλουτρο.
Εμπνευσμένη από την βοτανοθεραπεία και την αρωματοθεραπεία της αρχαίας Ελλάδας,η εταιρεία έχει ονομάσει κάθε σετ με αρχαιοελληνικά ονόματα.
Τα προϊόντα της είναι βιολογικά και χρησιμοποιούνται φυσικά συστατικά.
Το δικό μου είναι το Ορφέας και Ευριδίκη/Orpheus&Eurydice.


Αρχικά λάτρεψα τη συσκευασία!
Το έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη ειδικά από το άρωμα το οποίο όσες ώρες και να το φοράω το μυρίζω.Είναι διακριτικό και αν και δεν είμαι πολύ υπέρ των λιγότερο έντονων αρωμάτων μου άρεσε εξ αρχής!
Περιέχει:
-αντιοξειδωτικές βιταμίνες A,C,E,B5 
-εκχυλίσματα από αιθέρια έλαια από:κανέλλα,βανίλια,αχιλλέα,σύμφυτο,χαμομήλι,γλυκάνισο,φασκόμηλο,καλέντουλα.
Δεν περιέχει:
-mineral oils
-PEG
-synthetic colours
-silicon
-parabens

Μπορείς να το ψεκάσεις σε όλο το σώμα.Η αλήθεια είναι ότι όταν μετά από μπάνιο τύχαινε να βάλω κάποιο άρωμα με έτσουζε στην περιοχή των μασχάλων έστω και αν έπεφτε τυχαία.Με αυτό,δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιου είδους προβλήματα.
Το καλό είναι ότι το spray που διαθέτει δεν ψεκάζει πολύ,δίνοντας σου έτσι την ευκαιρία και να βάλεις μόνο όσο χρειάζεται καθώς και να κάνεις οικονομία στο άρωμα.

Το ιδανικό είναι αν το συνδυάζετε με το shower gel και το body milk του ώστε να έχετε τη διάρκεια στο τσεπάκι σου!Προσωπικά το μυρίζω σίγουρα δυο μέρες στο σώμα μου.



Τα συν:
Το υπέροχο άρωμα τους.
Αρκεί μια μικρή ποσότητα από το αφρόλουτρο για να κάνει αφρό.
Αφήνουν υπέροχη αίσθηση στο σώμα και δρουν καταπραϋντικά.
Τα πλην:
Δεν μου άρεσε το οτι το body milk είναι αρκετά "νερουλό".Θα το ήθελα πιο παχύρρεσυτο γιατί αν κάπου δεν έχεις σκουπιστεί καλά γίνεσαι χάλια.

Περιέχουν:
-άρωμα βανίλιας,συνθετικού μόσχου και εκχυλίσματα χαμομηλιού,αχιλλέας,σύμφυτου.
-το body milk περιέχει επιπλέον αμυγδαλέλαιο,βούτυρο καριτέ και λάδι από κουκούτσι σταφυλιού.

Πληροφορίες για την εταιρεία θα βρείτε εδώ.
Έχει εκπτώση εως 40% τώρα.
Το συγκεκριμένο σετ θα το βρείτε εδώ και κοστίζει 26.50 ευρώ.

Αυτά από μενα,
Καλό Σαββατοκύριακο.
Ευαγγελία.

5 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο!!συγχαρητήρια!!και εμένα οι ''νερουλ'ες κρέμες δεν με τρελαίνουν!πάντως φαίνονται πολύ ωραία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο! Εμένα μου έτυχε η Περσεφόνη αλλά λέω να το αφήσω για αργότερα, έχει πιο "ανοιξιάτικο" άρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου :-) Που μπορω να βρω αυτή την εταιρία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει σε πολλές περιοχές!Μπορείς να μπεις στο site http://www.freshline.gr/ και να δεις πιο είναι κοντά σου!

      Διαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena