Google+

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Garnier Fructis:Color Resist Review!

O λόγος αυτή τη βδομάδα για ένα προϊόν που κέρδισα πριν κάποιο καιρό στο event των Beauty Bloggers για τον Στόχο.
Ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ εδώ και αρκετές βδομάδες.Η αλήθεια είναι ότι σπάνια έπαιρνα σαμπουάν που ήταν κατάλληλα για βαμμένα μαλλιά, πόσο μάλλον να χρησιμοποιώ και μάσκα.Ναι το παραδέχομαι!Όπως είχα ξαναπεί,τα μαλλιά μου είναι αρκετά λιπαρά,οπότε απέφευγα τη συχνή χρήση μαλλακτικής ή μάσκας γιατί δυστυχώς επιβάρυναν τη λιπαρότητα.Δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με κόμπους κτλ γιατί τα μαλλιά μου είναι πολύ ίσια.

Το συγκεκριμένο προϊόν σε συνδυασμό με τη μάσκα του ωστόσο,μου άρεσε πολύ.

Εκτός του ότι μυρίζει υπέροχα είναι ίσως απ'τα λίγα προϊόντα μαλλιών που έχω δοκιμάσει και κάνει πραγματικά αυτό που υπόσχεται.Μετά από κάθε λούσιμο τα μαλλιά μου ήταν θαμπά και όπως έχω ξαναπεί εκτός από το Timotei (post εδώ) με κανένα άλλο σαμπουάν δεν ένιωθα ότι πραγματικά τα μαλλιά μου ήταν καθαρά.

Από τότε που το χρησιμοποιώ,έχω φτάσει σε σημείο να μη θέλω να τελειώσει ποτέ!
Τα μαλλιά μου είναι μαλακά,μυρίζουν υπέροχα,τα νιώθω αναζωογοννημένα.Με το χτένισμα δεν είχα ποτέ πρόβλημα οπότε δεν έχω να πω κάτι γι΄αυτό.


Ως προς τη διατήρηση χρώματος:
Υπόσχεται μεγαλύτερη διάρκεια,ένταση και φωτεινότητα στο χρώμα εάν τα μαλλιά είναι βαμμένα.Τα θρέφει καθώς εγκαθίσταται στην καρδιά της τρίχας και ταυτοχρόνα τα βοηθά να κρατήσουν το χρώμα για περισσότερο χρόνο.

Εγώ βάφω τα μαλλιά μου μαύρα.Ναι είδα διαφορά ως προς τη λάμψη και την απαλότητά τους και ναι πιστεύω ότι διατηρεί το χρώμα μου φωτεινό.Η ρίζα μου δεν φαίνεται πολύ εύκολα και γενικά δεν τα βάφω κάθε μήνα για να μην τα ταλαιπωρώ περισσότερο.Πιστεύω ότι έχει διατηρηθέι σε ένα καλό επίπεδο από τότε που το χρησιμοποιώ και το έχω παρατηρήσει κυρίως σε φυσικό φως.























Περιέχει:
Έλαιο σταφυλιού και καρπούς acaϊ τα οποία ευθύνονται για την εντατική θρέψη της τρίχας και την προστασία του χρώματος.



Η μάσκα:
Υπέροχο άρωμα εξ ίσου.
Χρησιμοποιείται σε νωπά μαλλιά κάνοντας απαλό μασάζ και ξεβγάζεται πολύ καλά.
Κάνει τα μαλλιά απαλά και αφήνει την αίσθηση της φρεσκάδας.Το άρωμά της σε μενα μένει ακόμη και μια μέρα μετά!
Ένα μικρό πέρασμα από τη ρίζα(δεν βάζω πολύ λόγω λιπαρότητας)είναι ό,τι πρέπει.Περιμένετε ένα λεπτό ώστε να δράσει και ξεβγάζετε.
Αν έχετε πρόβλημα στο χτένισμα,σίγουρα αυτή θα σας ανταμείψει γιατί τα κάνει τόσο απαλά που δεν θα το πιστεύετε.







Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη και σίγουρα θα τα αγοράσω μόλις τελειώσουν.
Αν τα έχετε δοκιμάσει περιμένω γνώμες!

Καλό Σαββατοκύριακο,
Ευαγγελία.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena