Google+

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Coral Love!

Η άνοιξη φτάνει στο τέλος της και το καλοκαιράκι μας χτυπάει την πόρτα! Ένα βασικό χαρακτηριστικό του ζεστού καιρού που επικρατεί είναι τα έντονα χρώματα παντού! Για μένα αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που ανυπομονώ να φύγει ο χειμώνας,μιας και μισώ τη ζέστη! Τον τελευταίο καιρό το χρώμα που χρησιμοποίησα περισσότερο στο μακιγιάζ μου είναι το κοραλλί! Είναι ένα πολύ ιδιαίτερο χρώμα και δυσκολεύτηκα αρκετά για να καταλάβω ποια είναι η ακριβής του απόχρωση,ακούγοντας για αυτό από beauty bloggers και YouTubers,μιας και είναι μια μείξη ανοιχτού ροζ και ροδακινί! Σε αυτό το post λοιπόν σας δείχνω όλα τα κοραλλί προϊόντα μακιγιάζ που έχω στη συλλογή μου!

Blush

Το H&M Blusher in Spring Flower είναι ένα πολύ οικονομικό ρουζ από τα H&M με τρομερή ποιότητα και διάρκεια! Το έχω λατρέψει σαν προϊόν γενικά, αλλά χρησιμοποιώ ιδιαίτερα το κοραλλί ρουζ που έχει ένα καταπληκτικό χρώμα και κολακεύει όλα τα μακιγιάζ.


Eyeshadows

Αυτή την περίοδο έχω τρεις κοραλλί σκιές στην κατοχή μου και μου αρέσει πολύ να τις συνδυάζω με μπλε ή πράσινο μολύβι κάτω από το μάτι ή ακόμα και χρωματιστή μάσκαρα! Η πρώτη είναι από την Essence - Shrimp me Up και είναι η λιγότερο έντονη. Ενώ στη συσκευασία φαίνεται κοραλλί στο μάτι μεταφράζεται σαν ένα πολύ shimmery ροζ και χρειάζεται πολύ προϊόν για να αναδειχθεί. Οι άλλες δυο είναι από δυο καινούριες παλέτες τη Sleek που αγόρασα πρόσφατα (και θα σας κάνω review σε λίγο καιρό!) Η μία είναι η Ariel από την παλέτα Lagoon που είναι ένα καθαρό κοραλλί με άψογο pigmentation, ενώ η άλλη είναι η Bohemian από την παλέτα Showstoppers που είναι ένα πιο σκούρο-καφετί κοραλλί.



Lips

Λατρεύω αυτό το χρώμα στα χείλη! Δυστυχώς δεν έχω βρει αρκετά κοραλλί κραγιόν και βρίσκομαι σε αναζήτηση! Αυτά που έχω είναι αρχικά ένα μολύβι για τα χείλη από τη Lovie, με τη γνωστή διάρκεια και χρωματική απόδοση που έχει το τέλειο χρώμα! Πριν από κάποιο καιρό είχα πάρει δώρο μαζί με ένα περιοδικό το δείγμα του Rouge in Love της Lancome και είχα ερωτευτεί το χρώμα του! Δυστυχώς ήταν πολύ ενυδατικό σε σημείο που μου έλιωσε μέσα σε λίγες μέρες, το έκανα depot και πάλι τα ίδια, οπότε μου έμεινε απλά μια μικρή ποσότητα για το swatch. Τέλος δε θα μπορούσα να μην έχω το Shocking Coral από τα Maybelline Vivids! Είναι το αγαπημένο μου κραγιόν αυτή την περίοδο και το χρησιμοποιώ συνέχεια! Έχει καταπληκτική διάρκεια και φυσικά το χρώμα είναι απόλυτα καλοκαιρινό!



Nails

Δε θα μπορούσα φυσικά να μην έχω κοραλλί μανό! Το πρώτο που πήρα ήταν το Flip Flop Fantasy από τη China Glaze, το οποίο είναι ένα έντονο neon κοραλλί. Είμαι σίγουρη ότι θα δείχνει τέλεια σε μαυρισμένα πόδια! Το δεύτερο είναι το νο. 244 από την Golden Rose που είναι το πιο πιστό κοραλλί χρώμα!


Πριν λίγες μέρες παρήγγειλα και το Baked Blush της Milani σε απόχρωση Corallina και ανυπομονώ να το δοκιμάσω!

Εσάς ποιο είναι το αγαπημένο σας κοραλλί προϊόν για μακιγιάζ;

18 σχόλια:

  1. Για τα μολύβια της Lovie έχω ακούσει τα καλύτερα αλλά η συγκεκριμένη απόχρωση με έπεισε να τα δοκιμάσω! Το flip flop fantasy είναι λατρεία, πολύ αγαπημένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις!Μαζί με τα κραγιόν πιστεύω ότι είναι τα καλύτερα προϊόντα της εταιρίας!

      Διαγραφή
  2. Εντάξει,το κοραλλί της China Glaze είναι ΦΟΒΕΡΟ!!θα το ψάξω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά δείχνει τέλεια!Να το δοκιμάσεις!Μπορείς να το βρεις πολύ οικονομικά στο Beauty Joint!

      Διαγραφή
  3. Δεν ξέρω τί έχει συμβεί φέτος με το κοραλλί,αλλά πολλές έχουμε πάθει ψύχωση μαζί του!Ωραίο ποστ, περιμένω ανυπόμονα να δω κ τις παλέτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα λατρευω αυτα τα χρώματα για το καλοκαίρι!!!ειναι ολα πολύ ομορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ρουζ φαινεται πολυ ομορφο!!
    Εγω περσυ το καλοκαιρι ειχα εμμονη με το κοραλλι φετος ειπα να αλλαξω και το πηγα στο πρασινο φυστικι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ακριβώς το ανάποδο!Πέρσι είχα κόλλημα με το φυστικί και το mint τώρα!
      Βέβαια σιγά σιγά κολλάω και με το πορτοκαλί... ;D

      Διαγραφή
  6. Λατρεύω το κοραλί χρώμα..!!!
    Παρεμπιπτόντως πολύ όμορφο, συγυρισμένο μπλογκ με πολύ ωραίες φωτογραφίες :)
    Φιλιά από http://efilovesbeauty.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ! Χαιρόμαστε που σου αρέσει!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Εμένα το corallina δε μου πολυ άρεσε γιατι ειναι γυακιστερό προτιμώ ενα της τζορντάναπολυ πιο οικονομικό και τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To παρέλαβα πριν λίγες μέρες και το λάτρεψα!!! Ειδικά το καλοκαίρι μου αρέσουν τα shimmery ρουζ!
      Στην επόμενη παραγγελία μου από Beauty Joint σίγουρα θα δοκιμάσω και τα ρουζ της Jordana!Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόταση!! :)

      Διαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena