Google+

Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Empties May 2013

Παρακάτω θα δείτε τα προϊόντα που τελείωσα το τελευταίο καιρό και ένα mini review για τον καθένα!




  • The body shop ,Shea body butter
    Το πρώτο προϊόν σώματος που τελείωσα ήταν το shea body butter !Ήταν πάρα πολύ ενυδατικό και ότι έπρεπε για το χειμώνα που πέρασε ,μιας και το δέρμα μου δεν ήταν στα καλύτερά του!Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν η μυρωδιά του, ήταν πολύ ουδέτερη και θύμιζε φουντούκι .
    Δεν θα το αγοράσω ξανά.
  • Sephora Chocolate praline body lotion
    Η δεύτερη κρέμα σώματος σοκολάτα που τελειώνω φέτος!Όπως όλες οι κρέμες σώματος των Sephora,είναι λεπτόρευστη και όχι ιδιαίτερα ενυδατική.
    Ένας λόγος που θα την ξαναέπαιρνα ,είναι το άρωμά της!Μακράν το πιο πετυχημένο από όλα τα σοκολατοπροιόντα!


  • Apivita Natural Serum, Radiance
    Όπως είχα αναφέρει και σε αυτό το post ,αυτό ήταν το πρώτο serum που δοκίμασα!Με άφησε πολύ ικανοποιημένη από θέμα ποιότητας και αποτελέσματος!Το δέρμα μου το δεχόταν πολύ καλά και φαινόταν ίσως λίγο πιο λαμπερό από ότι συνήθως.
    Ένα μεγάλο κατά που θα με κάνει να μην το αγοράσω ξανά άμεσα ,είναι η τιμή του και το ότι το τελείωσα μέσα σε λιγότερο από μήνα..
  • The body shop aloe eye Defence
    Μια πολύ αδιάφορη ενυδατική κρέμα ματιών ,δεν με τρέλανε και δεν θα την ξαναγοράσω. Αν τύχαινε να μου μπει στα μάτια ,έτσουζε πολύ.
  • 3w clinic fresh green tea mask sheet
    Έκανα επίσης την πρώτη μου sheet mask!Μου άφησε ωραία αίσθηση και θέλω να δοκιμάσω κι άλλες!!


  • Aussie take the heat
Το conditioner και η μάσκα μου φάνηκε πως κάναν ακριβώς την ίδια δουλειά ,άφηναν τα μαλλιά μου πάρα πολύ απαλά!Τώρα αν τα προστάτεψαν από τη θερμοκρασία δεν ξέρω ,δεν παρατήρησα κάτι διαφορετικό.Αν ξαναέπαιρνα κάτι ,θα ήταν η μάσκα!
Το leave in spray ήταν μεγάλη αποτυχία,δεν έκανε απολύτως τίποτα,δεν ψεκαζόταν ομοιόμορφα στα μαλλιά και γενικά υπάρχουν άλλα πολύ καλύτερα!

Έχετε δοκιμάσει κάτι από τα παραπάνω ;Πώς σας φάνηκε ;

10 σχόλια:

  1. Τα body lotions των Sephora μου αρέσουν πολύ, ειδικά η βανίλια, ακριβώς επειδή είναι λεπτόρευστα! Εάν βιάζεσαι είναι ότι πρέπει! Θα δοκιμάσω και τη σοκολάτα σίγουρα!! Τα seroums της Apivita τα λατρεύω αλλά θα συμφωνήσω για την τιμή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσουν πάρα πολύ!Έχουν τα πιο πετυχημένα αρώματα!
      Τα serums δυστυχώς πανάκριβα!!

      Διαγραφή
  2. Chocolate praline?? Από το όνομα και μόνο έχω πεθάνει! Πότε θα πετύχω τα Aussie σε καμιά προσφορά να τα δοκιμάσω; Αν πετύχεις καμιά μέρα στείλε μνμ να τρέξω, ειδικά αυτό το 3 minute miracle το θέλω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι!Και η μυρωδιά είναι ότι λέει το όνομα!Μη τρελαθείς κιόλας με τα Aussie ,αν πάρεις κάτι ,πάρε τη μάσκα!
      Καλέ μπες στις επιθυμίες και έχει κουπόνι -3 ευρώ!

      Διαγραφή
  3. aaaaaaaa emena mou arese polu i murwdia apo to shea!!apali kai diakritiki xwris na einai xaraktiristiki kapoiou froutou-louloudiou px!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια!!Εμένα μου φαινόταν υπερβολικά ουδέτερη !!Προτιμώ κάτι πιο λουλουδάτο!

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ για το άρωμα σοκολάτας των Sephora! Πολύ ωραία όλα τα προϊόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μα δεν σου άρεσε το άρωμα φουντούκι? εγώ θα τρελαινόμουν νομίζω αλλά χωρίς να το έχω δοκιμάσει δεν μπορώ να έχω άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μοιάζει με το φουντούκι της μερέντας ,ας πούμε!Είναι πολύ ουδέτερο..

      Διαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena