Google+

Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Review: Sleek Blushes




Τη μανία μου με τα ρουζ σας την είχα αναφέρει και σε προηγούμενα posts!Μέσα σε όλες τις αγορές ρουζ που πραγματοποίησα τον τελευταίο καιρό λοιπόν, αποφάσισα να δοκιμάσω και τα περιβόητα και πολυαγαπημένα από όλη τη beauty κοινότητα ρουζ της Sleek!




Η εταιρία διαθέτει μια γκάμα από 10 πολύ διαφορετικές και μοναδικές αποχρώσεις. Εγώ επέλεξα τις δυο πιο γνωστές,τη Rose Gold και τη Pomegranate. Όλα τα ρουζ περιέχουν 8 γραμμάρια προϊόντος και κοστίζουν 5,49 ευρώ. Ας σας δείξω λοιπόν τις αποχρώσεις που επέλεξα πιο αναλυτικά!

Pomegranate

Την απόχρωση αυτή την είδα για πρώτη φορά από την αγαπημένη FuntabulousTK! Το ρουζ αυτό έχει πραγματικά το χρώμα του ροδιού,όπως δηλώνει και το όνομά του,δηλαδή ένα σκούρο μωβ-ροζ.Είναι ιδανικό για φθινόπωρο και χειμώνα και το συνδύασα με πιο γήινες αποχρώσεις σε μάτια και χείλη,ώστε να είνα αυτό που δίνει χρώμα στο πρόσωπο!
Δυστυχώς δυσκολεύτηκα λίγο να το χρησιμοποιήσω,μιας και μου φάνηκε ότι άφηνε κενά στην εφαρμογή του.Το πιθανότερο όμως είναι ότι δε χρησιμοποίησα σωστό πινέλο,μιας και το stippling brush από την ELF που χρησιμοποιώ συνήθως για ρουζ δεν είναι αρκετά πυκνό για τέτοιου είδους χρώματα!Πάντως σίγουρα χρειάζεται πολύ ελαφριά εφαρμογή για να μην έχει αποτέλεσμα clown!


Rose Gold

Αυτό το προϊόν πρέπει να είναι το best seller της Sleek! Είναι το πιο γνωστό και ακριβές dupe του NARS Orgasm όπως λένε πολλές bloggers που τα έχουν συγκρίνει! Για μένα είναι απλά το καλύτερο ρουζ που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής! Το χρώμα του είναι ένα απαλό ροζ με χρυσούς ιριδισμούς που δίνει μια απίστευτη λάμψη στο πρόσωπο χωρίς χρήση highlighter , ταιριάζει με όλους τους χρωματικούς συνδυασμούς και απλώνεται πανεύκολα! Αν βιάζομαι δεν σκέφτομαι ποιο ρουζ να φορέσω και απλά επιλέγω αυτό! Γενικά είμαι πολύ χαρούμενη που επιτέλους το απέκτησα!

Συγκεντρωτικά η άποψή μου για τα ρουζ της Sleek:

Πλεονεκτήματα

  • Χαμηλή τιμή (5,50 ευρώ)
  • Μεγάλη ποσότητα προϊόντος (8 γρ.)
  • Ενσωματωμένος καθρέπτης
  • Μεγάλη ποικιλία χρωμάτων (10)
  • Χαμηλά μεταφορικά (3 ευρώ)
  • Μεγάλη διάρκεια στα μάγουλα
  • Πολύ προσεγμένη συσκευασία

Μειονεκτήματα

  • Διαφορά στη σύσταση ανάμεσα στις αποχρώσεις (το Pomegranate απλώνεται λιγότερο εύκολα σε σχέση με το Rose Gold)
  • Το άνοιγμα της συσκευασίας πού είναι πολύ σκληρό

Παρακάτω μπορείτε να δείτε πώς δείχνουν στο πρόσωπό μου:



Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο ρουζ από τη Sleek; Αν ναι,ποιο και ποια είναι η γνώμη σας;

6 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο ρουζ αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποοοσο θέλω να τα δοκιμάσω τα ρουζάκια αυτά!! Ψηφίζω Rose Gold, είναι στη λίστα μου καιρό τώρα ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα ρουζάκια της Sleek! Μόνο πρόβλημα ότι δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω! Το rose gold είναι σίγουρα στη λίστα, θέλω και ένα έντονο κόκκινο και ένα πορτοκαλί που έχει. Μου αρέσουν και τα τριπλά ρουζ. Καταλαβαίνεις τώρα ότι πραγματικά δεν μπορώ να διαλέξω χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ήθελα να πάρω από τα τριπλά,αλλά δεν είχε κάποιο 2 αποχρώσεις που να με ξετρελάνουν!Οπότε κατέληξα στα μονά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία χρώματα και τα δύο! Φαίνονται καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Rose gold is perfect! δεν την έχω δοκιμάσει την εταιρεία αλλά φαίνεται να έχει καλά προιόντα! Σε ακολουθώ τωρα (+Like you FB), αν θες κανε μια επίσκεψη και απο μενα, thanx! www.allurelab.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena