Google+

Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

radiant magna lash mascara


Φέτος στη γιορτή μου η φίλη μου η Ιωάννα μου έκανε ένα πάρα πολύ ωραίο δώρο ,την καινούρια μάσκαρα της radiant! Είναι μια μάσκαρα που υπόσχεται αποτέλεσμα ψεύτικων βλεφαρίδων με επιπλέον όγκο και καμπύλη στις βλεφαρίδες.
Τη φοράω τους τελευταίους μήνες και με έχει αφήσει πολύ ευχαριστημένη!

Μου αρέσει πολύ γιατί δίνει πολύ όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες και το αποτέλεσμα φαίνεται όντως σαν ψεύτικο!Όσες μάσκαρα κι αν έχω δοκιμάσει τόσο γεμάτες δεν έχω δει ποτέ τις βλεφαρίδες μου!
Το μόνο που δεν μου αρέσει είναι το πολύ μεγάλο βουρτσάκι της γιατί πρέπει να το δουλέψω με μικρές κινήσεις κοιτώντας προς τα κάτω ,αν δεν θέλω να λερωθώ!

Είναι ίσως η πιο ιδανική μάσκαρα για βραδινό μακιγιάζ σε συνδυασμό με μια απλή γραμμή eyeliner ή με smokey !
Το πρωί τη φοράω μόνη της με μια μπεζ ιριδίζουσα σκιά και δίνει πολύ έντονο βλέμμα χωρίς να χρησιμοποιήσω μολύβι !

Προς το παρόν είναι η καλύτερη μάσκαρα που έχω χρησιμοποιήσει και σίγουρα θα την αγοράσω ξανά όταν τελειώσει!
(*Κοστίζει γύρω στα 15 ευρώ)

Την έχετε δοκιμάσει ; Ποιά είναι η αγαπημένη σας ;

11 σχόλια:

  1. Επειδή σε έχω δει από κοντά να τη φοράς έχω να πω ότι σου κάνει τς βλεφαρίδες τούμπανο και θέλω να τη δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω απόλυτα με την Σταυρούλα!!Μπήκα στο τρυπάκι και γω την θέλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιο αποτελεσμα.....το θεμα για μια μασκαρα ειναι να κανει δουλεια αλλα και να σε βολευει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα τη δοκιμάσω την επόμενη φορά που θα ρθω Ελλάδα, φαίνεται πολύ ωραία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ έντονο αποτέλεσμα, δίνει πολύ όγκο στις βλεφαρίδες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά έχει πολύ ωραίο αποτέλεσμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια! Από κοντά πάντως το αποτέλεσμα φαίνεται ακόμη πιο εντυπωσιακό! Θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε, δε το συζητώ! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο αποτέλεσμα.. :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πραγαματικα πολυ ωραιο αποτελεσμα. σιγουρα θα την εχω στα υποψιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαίνεται πολύ εντυπωσιακή, θα την έχω υπόψιν μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. OK ξέρω ότι οοοολες θα διαφωνήσετε, οπότε ακόμα δε λέω κάτι σίγουρο. ΟΚ κάνει τέλειες βλεφαρίδες, το βλέπω και σ'εσένα, αλλά ακόμα δεν έχω καταλήξει αν μου αρέσει ή όχι. Κάθε φορά που τη δοκιμάζω τη μία τη λατρεύω και την άλλη τη μισώ..έχω πρόβλημα :-Ρ :-D

    Πολύ ωραίο review πάντως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena