Google+

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

US gifts!




Φέτος το Δεκέμβρη δύο φίλες και blogger  , η Μαριάννα(glam club) και η Εύη(myblackboxblog) πήγαν στην Αμερική και γυρίσανε με πολλές εκπλήξεις για μένα!! Εκτός από το Revlon lipbalm που ήταν παραγγελία ,όλα τα υπόλοιπα είναι δικές τους επιλογές !Είμαι πολύ χαρούμενη που μπόρεσα να δοκιμάσω μάρκες που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα ,αν και με πιάνει μελαγχολία που δεν θα μπορέσω να τα ξαναβρώ!




Tarte lipsurgence "Lovely" & Crown jewels lip gloss

Αυτές οι δύο μινιατούρες ήταν μέρη κάποιων σετ που βρήκε η Μαριάννα στα Sephora! Είναι και τα δύο υπέροχα προιόντα και χάρηκα πάρα πολύ που τα δοκίμασα! Ελπίζω κάποια στιγμή να υπάρξει site ,να στέλνει και Ελλάδα !

Revlon colorburst matte balm 250 "Standout" 

Είναι το πιο ωραίο κόκκινο κραγιόν που έχω!Φοβερή απόδοση και διάρκεια ,και είναι αυτό που φόρεσα την πρωτοχρονιά!Δείτε περισσότερα στο προηγούμενο post της Μαριάννας εδώ!

Nails inc. Gel effect polish with plumping effect

Η Εύη ,ως μεγάλη fan της Essie Button δεν μπορούσε πάρα να μην τα δοκιμάσει! Η σειρά αυτή δεν έχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα (ίσως και να μην έρθουν ..) και έχει λίγες αποχρώσεις. Αυτή που διάλεξε για μένα ήταν η μοβ-μπορντό που ταιριάζει πολύ στο χρώμα της επιδερμίδας μου! Είναι φοβερό μανό ,στεγνώνει πραγματικά σαν gel ! Δείτε φωτογραφία στο Instagram εδώ!



Victoria's Secret red plum & freesia body lotion

Το πρώτο μου Victoria's secret !! Είναι ενυδατικό και το άρωμά του κρατάει υπερβολικά πολύ! Ποιοτικά ,δεν μπορώ να πω πως δικαιολογεί τιμή πάνω από 5 ευρώ , οπότε δεν πρόκειται να ξοδέψω 30 ευρώ για να το πάρω από εδώ !!

L'occitane ,dry skin, hand cream & foot cream

Δεν έχω προλάβει να τα δοκιμάσω ακόμα,αλλά είμαι σίγουρη πως θα είναι υπέροχα ,όπως και τα υπόλοιπα προιόντα l'occitane που έχω!

Eos lip balm honeysuckle

Δεν περίμενα να το πω αυτό ,αλλά δικαιολογώ απόλυτα τις Αμερικανίδες youtuber! Είναι πάρα πολύ ενυδατικό, μυρίζει υπέροχα και είναι φυσικό προϊόν! Το έχω κοντά μου και το βάζω συνέχεια ! Θέλω να ψάξω στο ebay να αγοράσω κι άλλο ένα!

Αυτά ήταν τα δώρα από από την Αμερική!Τις ευχαριστώ και τις δύο πάρα πολύ , ήταν όλα υπέροχα!

13 σχόλια:

  1. Mεγειάαα σου!!!!!!
    Το standout το έχω σταμπάρει κι εγώ!!Αντε να έρθουν Ελλάδα!!
    τις 2 κρεμούλες από l'occitane τις έχω και είναι πολύ καλές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ αυτά τα jumbo lip pens της Revlon! Και τα EOS θα θελα πολύ να δοκιμάσω!
    Με γεια, με γεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γειά με γειά ! Εχω το pure seduction και τις κρεμούλες τις Loccitane. Γενικά τα loccitane τα λατρεύω ! Και η συγκεκριμένη κρέμα της VS μυρίζει τέλεια !
    Θέλω και γω EOS!!!!
    Με γειά για όλα !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο τυχερή είσαι που φοκίμασες tarte!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να δοκιμάσεις τις κρέμες της l'occitane και να μας πεις τη γνώμη σου!με γεια σου όλα!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. με γειά!!!μακάρι κάποια στιγμή να είναι πιο εύκολο να τα προμηθευτούμε στην Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μμμμ πολύ ωραία! Το Revlon Balm πρεπει να σου πηγαινει πολύ πολύ!

    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τυχερούλα!! Ζηλεύω το matte balm της revlon, υπέροχο χρώμα! Με γεια σου όλα Κωνσταντίνα μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πω πω το matte balm ειναι υπέροχο! Αχ τι μου κανείς , μπήκε στη wish list! Φιλία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το standout θα το παραγγείλω με την πρώτη ευκαιρία! Με γεια όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με'γεια σου όλα!! Θέλω να δοκιμάσω tarte και eos, από Victoria's Secret μου αρέσουν τα σπρέι σώματος, κάθε καλοκαίρι έχουν την τιμητική τους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ουαου!!! Με γεια σου!!! Πόσο τέλεια όλα, σου έχουν αδυναμία οι bloggers φίλες σου και μας κάνουν να ζηλεύουμε!! Το balm το θέλω κολασμένα, ομοίως και το nails onc (fan essiebutton here!) και για τα tarte.. αχ!!!

    Φιλιά πολλά, να τα χαρείς όοολα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. http://allbeautyincluded.blogspot.gr/2014/01/liebster-award.html
    εχεις βραβειο!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena