"Οι ειδικοί της Garnier ανακάλυψαν πως το λάδι μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα από το να θρέφει απλά τα μαλλιά σας.
Σε συγκέντρωση κατά 60% σε μία νέα σύνθεση, το έλαιο βελτιστοποιεί την χρωματική απόδοση και γίνεται ο νέος τρόπος βαφής μαλλιών, οδηγώντας το χρώμα κατευθείαν στην καρδιά της τρίχας.Αυτό είναι το ODS, το σύστημα μεταφοράς χρωστικών στον πυρήνα της τρίχας, με την δύναμη του ελαίου. Μάλιστα είναι τόσο ισχυρό, που η αμμωνία έχει αφαιρεθεί εντελώς*.
Για πρώτη φορά μία βαφή χωρίς αμμωνία η οποία:Όχι μόνο παρέχει μέγιστη απόδοση χρώματος,μα πάνω από όλα βελτιώνει ορατά την ποιότητα των μαλλιών, σε σχέση με πριν την εφαρμογή."
Για πρώτη φορά μία βαφή χωρίς αμμωνία η οποία:Όχι μόνο παρέχει μέγιστη απόδοση χρώματος,μα πάνω από όλα βελτιώνει ορατά την ποιότητα των μαλλιών, σε σχέση με πριν την εφαρμογή."
- Από το site της Garnier
Το κουτί περιέχει
- τη βαφή
- το developer
- και ένα μπουκαλάκι με μια κρέμα με την οποία πρέπει να λουστούμε μετά για να "κλειδώσει" το χρώμα!
Την πρώτη φορά δοκίμασα το 6.43 Ξανθό σκούρο χάλκινο,ήθελα να ξεφύγω λίγο από το χαλκοκόκκινο που είχα λόγω των διακοπών για να πηγαίνω στην παραλία χωρίς το άγχος αν θα μου ξεβάψουν τα μαλλιά!
Το χρώμα που βγήκε ήταν ένα ωραίο καστανό ανοιχτό με χάλκινους τόνους !
Παρακάτω μπορείτε να δείτε το πριν και το μετά!
Δεν άλλαξε πολύ η βάση απλά έγινε πιο καστανό !
Δεν άλλαξε πολύ η βάση απλά έγινε πιο καστανό !
Εδώ βλέπετε πως φαίνεται το χρώμα στον ήλιο και σε σκιά! Είναι όντως έντονο κόκκινο και μου αρέσει πάρα πολύ!
Πριν δοκιμάσω την Olia είχα αποφασίσει να γυρίσω στο καστανό γιατί όλη η διαδικασία της βαφής ανά μήνα με είχε κουράσει πολύ!
Αλλά
- χρειάζομαι ένα κουτί για όλα μου τα μαλλιά, οπότε οικονομία(8 ευρώ)!
- η μυρωδιά της είναι ευχάριστη ,δε θυμίζει σε τίποτα βαφές με αμμωνία!
- η υφή της είναι πολύ λεπτόρρευστη και μπορώ να χτενίζομαι καθώς περνάω τη βαφή
- είχα λουστεί λίγες ώρες πριν και δεν με έτσουζε
- αφήνει τα μαλλιά απαλά και ευκολοχτένιστα, καμία σχέση με άλλες μόνιμες βαφές που τα έκαναν άγρια και θαμπά!!
Το μόνο που δεν μου άρεσε ιδιαίτερα είναι τα συστατικά ,αφαιρέθηκε η αμμωνία αλλά αυτό δεν σημαίνει πως η βαφή έγινε φυτική .Είναι , όμως ,κατά πολύ βελτιωμένη σε σχέση με τις υπόλοιπες του εμπορίου!
Έχετε δοκιμάσει την Olia ή κάποια άλλη βαφή χωρίς αμμωνία;
Πέρασε ο ένας μήνας και γύρισα για να σας πω την τελική μου άποψη για την Olia!
Οι φωτογραφίες είναι σε φυσικό φως στο χωριό!
Όπως θα δείτε το χρώμα ξέβαψε πάρα πολύ,από εκεί που ήταν σχεδόν μπορντό έγινε πορτοκαλί! Στην πρώτη φωτογραφία φαίνεται πως δεν έχει ξεβάψει παντού το ίδιο ,κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου!
Στην δεύτερη θα δείτε πως η ρίζα μου ,η οποία δεν ήταν βαμμένη , έχει κρατήσει καλύτερα το χρώμα απ' ότι το υπόλοιπο μήκος.
Τελικά δεν νομίζω να τα ξαναβάψω με την Olia , με απογοήτευσε η απόδοσή της. Θα τη σύστηνα μόνο σε κοπέλες που τα βάφουν για πρώτη φορά.
Τέλος, τα συστατικά της δεν με με πείθουν για την "αθωότητά" της και αν ποτέ ξαναχρησιμοποιήσω βαφή χωρίς αμμωνία θα προτιμούσα κάποια πιο "φυτική" τουλάχιστον!!









