Google+
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα clinique. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα clinique. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

My Lip Crayon Collection!


Τους τελευταίους μήνες έχω αναπτύξει μια εμμονή με τα lip crayons! Είναι πολύ πιο βολικά στην εφαρμογή από τα κλασικά κραγιόν και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια από τα ενυδατικά κραγιόν! Με κάθε ευκαιρία δοκιμάζω τα lip crayons που κυκλοφορούν οι εταιρίες και μέχρι στιγμής κανένα δε με έχει απογοητεύσει! Ας σας δείξω λοιπόν τη συλλογή μου!



  • Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain in Crush
To πιο έντονο της συλλογής μου! Ένα έντονο δαμασκηνί ιδανικό για φθινόπωρο και χειμώνα! Όλα τα Balm Stains της Revlon έχουν έντονη μυρωδιά μέντας και αφήνουν μια πολυ δροσερή αίσθηση στα χείλη που μου αρέσει πάρα πολύ!
  • Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain in Honey
Το αγαπημενο μου "Your lips but better"! Όταν δεν ξέρω τι κραγιόν να φορέσω ή δεν είμαι καθόλου βαμμένη, πάντα σε αυτο γυρνάω! Βάφει τα χείλη με ένα απαλό ροζ-λιλά χρώμα που διαρκεί για ώρες!
  • Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain in Rendezvous
Λατρεμένο πορτοκαλί χρώμα που φορούσα συνέχεια το καλοκαίρι! Είχα κάνει αναλυτικό review για αυτό στο Revlon haul post μου εδώ!
  • H&M Lip Pen in Passionata Pink
Άκουγα από πολλές beauty bloggers για τα lip pens των H&M και δεν μπορούσα να μην τα δοκιμάσω! Το συγκεκριμένο χρώμα είναι ένα έντονο φούξια που σίγουρα θα λιώσω το καλοκαίρι! Έχουν εξαιρετική διάρκεια και μυρίζουν κεράσι!
  • Bourjois Color Boost in Peach on the Beach
Θα σας πω ένα πράγμα... Πρέπει να το πάρετε! Είναι το πιο υπέροχο κοραλλί/ροζ χρώμα, ιδανικό για άνοιξη και καλοκαίρι, πολύ ιδιαίτερο και έχει πολυ ξεχωριστη σύσταση σε σχέση με τα άλλα lip crayons! To είδα για πρώτη φορά από αυτό το video της Nikkietutorials και είμαι πολύ χαρούμενη που το απέκτησα!
  • No7 High Shine Lip Crayon in Daydreamer
Κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι δεν είχα κανένα nude lip crayon και έτσι όταν είδα αυτό της Νο7 είπα να το δοκιμάσω. Είναι το πιο αδιάφορο από αυτά που έχω στη συλλογή μου μιας και είναι σαν να φοράω lip gloss, τα οποία έχω καταργήσει προ πολλού.
  • Clinique Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm in Two Ton Tomato
Το πρώτο lip crayon που δοκίμασα και αυτό που με έθισε σε αυτή τη φόρμουλα! Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικό review για αυτό εδώ.
  • Vivo Lip Crayon Stain in Best of Me
Για το τέλος άφησα το προϊόν με τον καλύτερο συνδυασμό ποιότητας και τιμής! Είναι ακριβές dupe της σύνθεσης των Balm Stains της Revlon, από τη διάρκεια μέχρι τη μυρωδιά, και φυσικά σε πολύ χαμηλότερη τιμή! Το είχα παρουσιάσει αναλύτικα σε αυτό το post μου.


Θα χαρώ πολύ να διαβάσω τις δικές σας προτάσεις! Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρία που παράγει lip crayons? Έχετε κάποιο συγκεκριμένο χρώμα να μου συστήσετε;

Read More

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Review: Clinique Chubby Stick, MOA the green balm and Flowerbomb!



Όπως μάλλον θα είδατε εδώ, πριν λίγες μέρες έγινε η εκδήλωση που διοργανώθηκε από τις Beauty Bloggers για τον Στόχο! Για να μαζευτούν χρήματα για τις διάφορες δραστηριότητες του Στόχου έγινε μια λαχειοφόρος με δώρα που παραχώρησαν ευγενικά κάποιες εταιρίες! Σε αυτό το post θα σας δείξω τι κέρδισα εγώ μαζί με ένα σύντομο review!





Clinique Chubby Stick in 11 two ton tomato

Το πρώτο δωράκι που κέρδισα είναι ένα Chubby Stick από την Clinique στην απόχρωση 11. Άκουγα πολύ καιρό για αυτό το προϊόν μέσα από την beauty κοινότητα και με είχαν ενθουσιάσει οι κριτικές του!
Το χρώμα είναι πραγματικά αυτό που λέει: ντοματί! Είναι ένα κόκκινο αλλά όχι πολύ έντονο, σίγουρα θα το φοράω και πρωί! Είναι απίστευτα ενυδατικό, φορώντας το νομίζω ότι έχω βάλει lip balm στα χείλη μου και έχει πολύ ωραία γεύση! 


Αυτό που με εντυπωσίασε ήταν η διάρκεια! Έμεινε στα χείλη περίπου 4 ώρες χωρίς να αλλοιωθεί, και όταν έφαγα δεν έφυγε "άσχημα", αφήνοντας μόνο το περίγραμμα, αλλά διατηρήθηκε το χρώμα απλά όχι τόσο έντονο! Κοινώς είναι ακριβώς αυτό που περίμενα, ενυδατικό lip stain! Με εντυπωσίασε ιδιαίτερα και θα περιμένω την πρώτη ευκαιρία για να δοκιμάσω και άλλες αποχρώσεις!









MOA the green balm

Το balm αυτό ήταν μια προσφορά της Bacchia και ήταν δώρο μαζί με το σετ μακιγιάζ της Seventeen για το οποίο σας μιλάω παρακάτω.
Κατ'αρχήν μου άρεσε πάρα πολύ η συσκευασία του! Όλες οι πλευρές γράφουν και από κάτι, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει και μια έκπληξη!




Το προϊόν αναφέρει ότι είναι balm για όλες τις χρήσεις! Για τα χείλη, για καψίματα, για σκληρές περιοχές κλπ. Εγώ το χρησιμοποιώ στα χείλη από τη στιγμή που το πήρα και το λατρεύω! Τα αφήνει απίστευτα μαλακά, δεν έχει χρώμα, γεύση ή άρωμα και είναι το ιδανικό balm για να το φοράτε μέσα στο σπίτι για να περιποιηθείτε τα χείλη σας!

Μπορείτε να το βρείτε εδώ.








Flowerbomb by Victor&Rolf

 Αυτό το άρωμα ήταν το πιο πολυσυζητημένο δώρο του event, και νιώθω πραγματικά πάρα πολύ τυχερή που το κέρδισα! Είναι ένα σχετικά παλιό άρωμα (κυκλοφόρησε το 2005), αλλά έχει γίνει από τα κλασσικά προϊόντα της εταιρίας.
Δεν είμαι καλή στο να περιγράφω αρώματα και νομίζω ότι δεν έχει νόημα μιας και μπορείτε να το δοκιμάσετε σε όλα τα καταστήματα αρωμάτων μόνες σας! Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι είναι ένα λουλουδάτο άρωμα (όπως άλλωστε υποδηλώνει και το όνομά του), είναι βαρύ χωρίς να είναι αποπνικτικό και πιστεύω ότι ταιριάζει σε όλες τις ηλικίες.





Τι να πω για αυτό το άρωμα... Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι αν θα μπορούσα να έχω αποκλειστική σχέση με ένα άρωμα για όλη μου τη ζωή θα ήταν αυτό! Κρατάει απίστευτα πολλές ώρες πάνω μου! Να φανταστείτε το πρώτο βράδυ που το δοκίμασα στους καρπούς μου κοιμήθηκα και ξύπνησα με τη μυρωδιά του!
Το μπουκαλάκι είναι σαν στολίδι, δε νομίζετε;

 










Make up set by Seventeen

Το τελευταίο δώρο που κέρδισα ήταν ένα σετ μακιγιάζ της Seventeen! Για αυτό θα σας μιλήσουν αναλυτικά τα άλλα κορίτσια του blog, μιας και όλες μας κέρδισαν από ένα.












Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα; Πώς σας φαίνονται;
Να περνάτε τέλεια!

Read More
Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena