Google+
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα lip butter. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα lip butter. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

New Year's Eve Red Lips!


Χρόνια πολλά σε όλες και όλους! Εύχομαι να περάσατε υπέροχα Χριστούγεννα και να έχετε μια ακόμα καλύτερη Πρωτοχρονιά! Σε αυτό το post σας δείχνω τις δικές μου προτάσεις για εντυπωσιακά κόκκινα χείλη που θα καταπλήξουν στο πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν σας αλλά και σε όλες τις γιορτινές εξόδους σας!



Maybelline Color Sensational in 527 Lady Red

Ένα έντονο κόκκινο με πολύ ενυδατική σύσταση. Είναι πολύ άνετο στα χείλη και έχει πολύ καλή διάρκεια. Το μοναδικό του μειονέκτημα είναι ότι μεταφέρεται πολύ εύκολα και θέλει ιδιαίτερη προσοχή, ειδικά αυτές τις μέρες με τους αυξημένους ασπασμούς!

NYX Matte Lipstick in Bloody Mary

Οι έντονοι φούξια υποτόνοι του το κάνουν μια πολύ ιδιαίτερη απόχρωση του κόκκινου. Επίπρόσθετα συνδυάζεται με περισσότερους χρωματικούς συνδυασμούς στα μάτια, όπως ροζ και μωβ. Τα matte κραγιόν της ΝΥΧ έχουν εξαιρετική διάρκεια αλλά και απόδοση χρώματος!

Essence Lipstick in Dare to Ware

Από τις πιο έντονες αποχρώσεις της τελευταίας σειράς κραγιόν της Essence. Μοιάζει αρκετά με το Bloody Mary, με τη διαφορά ότι έχει πιο ενυδατικό τελείωμα. Δυστυχώς τα συγκεκριμένα κραγιόν της Essence δεν έχουν πολύ καλή διάρκεια, όμως είναι τόσο οικονομικά που συγχωρούνται!

MAC Retro Matte Lipstick in Dangerous

To πιο πορτοκαλί από τα κραγιόν που σας δείχνω είναι ιδανικό για τις πιο τολμηρές που θα δοκιμάσουν έντονες πράσινες ή ακόμα και μπορντώ-καφέ αποχρώσεις στα μάτια! Είναι τελείως ματ και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή ώστε να απλωθεί σε καλά ενυδατωμένα χείλη!

MAC Retro Matte Lipstick in Riri Woo

To τελευταίο μου απόκτημα που λατρεύω! Πρόκειται για την εκδοχή του Ruby Woo στη συλλογή της Rihanna για τη MAC και ανήκει και αυτό στα Retro Matte. Είναι το κραγιόν που θα φοράω στην αλλαγή του χρόνου!

w7 Mega Matte Lips in Red

Η πιο οικονομική επιλογή που σας προτείνω είναι το κόκκινο lip cream από τη w7. Κοστίζει περίπου 1 ευρώ από το East End Cosmetics όμως η απόδοσή του και η διάρκειά του είναι εντυπωσιακή! 

Sephora Lip Cream in 01

Δε χρειάζονται πολλά λόγια για αυτό το lip cream! Εάν θέλετε έντονο αποτέλεσμα χωρίς να χρειαστεί να ξαναπλώσετε κραγιόν για όλο το βράδυ, αυτό είναι το προϊόν για εσάς!

Revlon Colorburst Matte Balm in Standout

Βλέποντας όλες τις YouTubers να το χρησιμοποιούν, ήξερα ότι έπρεπε να το αποκτήσω! Έχει την πιο άνετη ματ υφή από όλα τα ματ κραγιόν που έχω στη συλλογή μου και από τα πιο έντονα χρώματα! Θα φύγει μόνο όταν θελήσετε εσείς να το αφαιρέσετε και δε μεταφέρεται καθόλου! Γενικά με έχει αφήσει ενθουσιασμένη!

Revlon Lip Butter in Candy Apple

Για όσες δε θέλουν να έχουν έντονα χείλη αλλά χρειάζονται λίγο κόκκινο στα χείλη τους, η φόρμουλα των lip butters είναι ιδανική! Το συγκεκριμένο με πολλές στρώσεις μπορεί να γίνει ένα αρκετά κόκκινο χρώμα, αλλά και πολύ διακριτικό.


Αυτές ήταν οι δικές μου προτάσεις για εορταστικά κόκκινα χείλη! Εσείς έχετε αποφασίσει το μακιγιάζ που θα κάνετε για το βράδυ της Πρωτοχρονιας;
Read More

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

TAG: Crazy about Lipsticks!




Εδώ και καιρό κυκλοφορεί το tag "Crazy about Lipsticks" στο YouTube το οποίο και πρωτοείδα από τη Μαρίλια και φυσικά λάτρεψα για πρoφανείς λόγους! Δεν το έχω δει ακόμα σε blog post μορφή (αν το έχετε κάνει αφήστε μου το link στα σχόλια!) και έτσι είπα να κλέψω και να το μεταφέρω στη blogoσφαιρα! Πάμε να ξεκινήσουμε με τις ερωτήσεις λοιπόν!

1. Πόσα κραγιόν έχεις στη συλλογή σου;

Πρέπει να ομολογήσω ότι έκανα αυτό το tag για να έχω αφορμή να μετρήσω τα κραγιόν μου! Θέτοντας όρους όπως: επιτρέπονται lip creams, liquid lipsticks αλλά όχι lip stains κατέληξα στον αριθμό 72! Ομολογώ ότι περίμενα να ήταν περισσότερα!


2. Πόσο χρονών ξεκίνησες να φοράς κραγιόν;

Νομίζω ότι ξεκίνησα να φοράω κραγιόν, και όχι lip gloss, liposan κλπ, τέλη Λυκείου και ήταν ένα πολύ απαλό ροζ από τη Seventeen!

3. Ποιο κραγιόν δεν αποχωρίζεσαι όταν φεύγεις από το σπίτι;

Τα κραγιόν που βρίσκονται στο make up bag μου εναλλάσσονται συνεχώς ανάλογα με τη διάθεσή μου και το κλίμα της εποχής, όμως αυτό που δεν φεύγει ποτέ από αυτό είναι το L'Oreal Caress in 503-Seductive Beige! Είναι ένα πολύ φυσικό μπεζ καφέ χρώμα που ταιριάζει με όλα τα χρώματα, είναι πολύ ενυδάτικο και το έχω σαν "μπαλαντερ"!

4. Ποιο είναι το κραγιόν που φοράς για να ξεχωρίσεις;

Για ένα πιο τολμηρό look στα χείλη φοράω το Wet 'n Wild Sugar Plum Fairy, το πασίγνωστο dupe του Rebel της ΜΑC! Ένα τόσο έντονο μωβ χρώμα σίγουρα προκαλεί αίσθηση!

5. Ποιο είναι το τελευταίο κραγιόν που αγόρασες;

Το τελευταίο κραγιόν που πήρα είναι το πρώτο κραγιόν που δοκιμάζω από την Inglot, το νούμερο 132! Είναι ένα υπέροχο μωβ-τριανταφυλλί που με έχει κατενθουσιάσει κάθε φορά που το έχω φορέσει!

6. Ποιο κραγιόν μετάνιωσες που αγόρασες;

Είχα γράψει και σχετικό post για το πόσο με είχαν απογοητεύσει τα κραγιόν της Vivo Cosmetics! Περισσότερο απ'όλα μετάνιωσα για το Pink Pout που είναι ένα πολύ frost ροζ χρώμα με απαίσια μυρωδιά και σύσταση...

7. Ποιο είναι το πιο πολυφορεμένο σου κραγιόν αυτή την εποχή;

Έχω καταλήξει να είμαι περισσότερο red-lover και γι'αυτό το κραγιόν που αγαπώ τον τελευταίο καιρό είναι το Lip Butter Candy Apple της Revlon! Είναι ένα υπέροχο sheer κόκκινο που μπορεί να φορεθεί όλες τις ώρες!

8. Ποιο είναι το πιο φθηνό και το πιο ακριβό κραγιόν σου;

Τα πιο φθηνά κραγιόν μου είναι από την κλασική σειρά της ELF τα οποία είχα πάρει με έκπτωση 0,90 ευρώ το καθένα! Είναι ιδιαίτερα σταθερά για την τιμή τους, έχουν κάποιες πολύ όμορφες αποχρώσεις και γενικά θεωρώ ότι είναι τα καλύτερα low budget κραγιόν συγκριτικά με Lovie, Vivo, Essence κλπ.
Το πιο ακριβό κραγιόν μου είναι το ΥSL Rouge Volupte 9 το οποίο πήρα φέτος το καλοκαίρι από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος για 26,60 ευρώ!

9. Ποιο είναι το αγαπημένο σου κραγιόν;

Η πιο έυκολη ερώτηση... Το αγαπημένο μου κραγιόν όλων των εποχών είναι το νούμερο 07 από τη σειρά της Kate Moss για τη Rimmel! Είναι το πιο υπέροχο pink nude χρώμα, έχει άρωμα τσιχλόφουσκας και απίστευτη διάρκεια! Είναι το μοναδικό κραγιόν που είμαι σίγουρη ότι θα ξανααγοράσω όταν μου τελειώσει!

10. Δείξε ένα κραγιόν που σου θυμίζει κάποιον ιδιαίτερο

Σε αυτή την ερώτηση θα κλέψω και θα μιλήσω για lip gloss, αλλά η ιστορία θα με δικαιώσει! Το 510 από τη σειρά Lip Vibrations (νομίζω έτσι λεγόταν, δεν κυκλοφορεί πια) της Maybelline ήταν το πρώτο καλλυντικό που μου πήρε ο φίλος μου! Την ημέρα που μου το πήρε και ενώ ήμουν καταχαρούμενη γιατί ήταν το πρώτο μου έντονο lip product κάπως έγινε και μου έπεσε από τη τσάντα μου... Μου το ξανααγόρασε μόνο και μόνο για να μου το κλέψουν στην πενθήμερη εκδρομή του Λυκείου και θυμάμαι τις φίλες και roommates μου να το ψάχνουμε πανικόβλητες! Όταν γύρισα από πείσμα και μόνο το ξαναπήρα και το κρατάω ως συλλεκτικό από τότε!


Θα ήθελα πάρα πολύ να διαβάσω και τις δικές σας απαντήσεις σχετικά με τη συλλογή των κραγιόν σας! Σας κάνω λοιπόν tag όλες και ανυπομονώ να δω τα blog posts σας!


Read More

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Sephora and Hondos Center Haul!



Χθες ήταν από τις ημέρες που απλά ήθελα να ψωνίσω κάτι για να μου φτιάξει η διάθεση!  Εκμεταλλεύτηκα λοιπόν κάποιες ευκαιρίες και σας ετοιμάσα ένα special haul από Hondos Center και Sephora!

Sephora


Από τα Sephora εκμεταλλεύτηκα την προσφορά 1+1 της Vodafone (για την οποία σας είχα μιλήσει εδώ) και απέκτησα επιτέλους δυο από τα πολυσυζητημένα lip creams, τα οποία πρωτοάκουσα από τη γλυκιά Αναστασία-FuntabulousTK (μπορείτε να δείτε εδώ το βιντεάκι της με το δικό της review). Εγώ επέλεξα τις αποχρώσεις 01 και 03.


Το 01 είναι ένα κλασσικό έντονο κόκκινο ενώ το 03 είναι ένα σκούρο καρπουζί που το έχω ερωτευτεί! Το φόρεσα σήμερα και μου κράτησε ώρες και ώρες! Αν δεν έτρωγα ακόμα θα ήταν το ίδιο έντονο με όταν το πρωτοέβαλα στα χείλη μου!


Μου έλειπε επίσης ένα ξεφαφτικό ματιών και επέλεξα να δοκιμάσω αυτό των Sephora. Είναι διφασικό και αφαιρεί και το αδιάβροχο μακιγιάζ. Με μια δοκιμή που του έκανα με άφησε αρκετά ευχαριστημένη,μιας και δεν ερέθισε καθόλου τα μάτια μου και αφαίρεσε πλήρως το μακιγιάζ μου.

Hondos Center


Ανυπομονούσα να πάω στα Hondos Center της Ερμού για να δω το νέο stand της Revlon! Με την ευκαιρία αγόρασα τις αποτριχωτικές ταινίες προσώπου Veet που χρησιμοποιώ πολλά χρόνια τώρα και κάποια πραγματάκια από Erre Due!


Οι πωλήτριες σίγουρα θα με κορόιδευαν έτσι όπως στεκόμουν μπροστά από το νέο stand της Revlon! Είχα εκστασιαστεί! Έχουν φέρει σχεδόν όλα τα προϊόντα που βλέπουμε από τις Αμερικανίδες YouTubers και beauty bloggers, τα Just Bitten Kissable Balm Stains, Lip Butters, όλη τη σειρά Colorstay και Nearly Naked σε αρκετές αποχρώσεις. Δυστυχώς είναι σε ακριβώς διπλάσια τιμή (και παραπάνω, ειδικά στα foundations) απ'ότι πωλούνται στo εξωτερικό. Δεν θα μπορούσα όμως να μην πάρω ένα lip butter και ένα lip balm stain! Επέλεξα τις αποχρώσεις που ήθελα τόσο καιρό, το έντονο φούξια Sorbet και το φωτεινό πορτοκαλί Rendezvous!


H προσφορά της Erre Due για την οποία σας είχα μιλήσει εδώ ισχύει ακόμα, και έτσι με την ευκαιρία αγόρασα ένα taupe μολύβι και ένα ανοιχτό γαλάζιο,πλήρως καλοκαιρινό! Σαν δώρο επέλεξα αυτή την τιρκουάζ-χρυσή σκια που γράφει απίστευτα έντονα!

Ελπίζω να σας άρεσαν οι αγορές μου!
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα;

Read More
Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena