Google+

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Μπότες από τον Τσουκαλά με 10 ευρώ !




Σήμερα σκέφτηκα να προτείνω κάτι διαφορετικό από καλλυντικά,την δεύτερη μεγάλη αγάπη των γυναικών,φυσικά τι άλλο από τα παπούτσια! Προσωπικά λατρεύω τα παπούτσια!! Έχω πάρα πολλά ζευγάρια για κάθε εποχή σε πολλά χρώματα για οποιαδήποτε περίσταση...άλλωστε ποιά δεν τα αγαπάει???? Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για ένα ακριβό χόμπι ειδικά αν θες ποικιλία...γι'αυτό όμως είμαι εγώ εδώ για να σας κατατοπίσω σχετικά με οικονομικές αγορές!!!
Πρόσφατα αγόρασα δύο ζευγάρια μπότες...και συνολικά και για τις δύο πλήρωσα 29,80 ευρώ! Ναι..ναι καλά βλέπετε!!! Η πρώτη που αγόρασα είναι για καλό ντύσιμο,ψιλοτάκουνη σε μαύρο χρώμα...την δεύτερη την αγόρασα λίγες μέρες αργότερα όταν συνειδητοποίησα ότι οι παλιές μου ήθελαν αλλαγή! Το δεύτερο ζευγάρι είναι για καθημερινό ντύσιμο, χαμηλή σε χρώμα καφέ...
Τις μαύρες μπότες τις αγόρασα μόνο 19,90 ευρώ και όχι σε περίοδο εκπτώσεων(τώρα το ίδιο μαγαζί τις έχει 15 ευρώ). Στο εσωτερικό έχει επένδυση που κρατάει το πόδι ζεστό. Παρ' ότι είναι ψηλές είναι πολύ άνετες γιατί όπως μπορείτε να δείτε έχει βοήθημα στην μύτη της μπότας.




















Τις καφέ μπότες τις αγόρασα πριν δύο βδομάδες μόνο 9,90 ευρώ και έχουν και αυτές επένδυση!!! Είναι πολύ άνετες, προστατεύουν από τη βροχή και είναι ιδανικές για περπάτημα! Το μαγαζί αυτό ονομάζεται "TSOUKALAS" και βρίσκεται στην αγορά του Αιγάλεω επί της Ιεράς Οδού κοντά στο μετρό. Υπάρχει και υποκατάστημα στον Κορυδαλλό επί της οδού Ταξιαρχών. Όλα τα παπούτσια στο συγκεκριμένο μαγαζί είναι πολύ φτηνά και θα βρείτε ποικιλία σε σχέδια και χρώματα!


Αυτά από 'μένα κορίτσια...περιμένω τα νέα από τις δικές σας αγορές...πολλά φιλιά...
Μαριλένα

9 σχόλια:

  1. ειναι τελεια!!!!με γεια!!!!!!καλοφορετες!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κοπελίτσα μου...και για την χθεσινή εξυπηρέτηση!

      Διαγραφή
  2. Καλά οι ψηλές είναι φοβερές!Θέλω να πάω για ψώνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πραγματικά Μαριάννα είναι άνετες..δεν με κουράζουν....να πας για να προλάβεις νούμερα!!!

      Διαγραφή
  3. καλοφόρετες!κι εγώ θέλω,αλλά ούτε χρόνο δεν έχω να πάω για ψώνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω πολυ!αν βρεις λίγο χρόνο αξίζει να ρίξεις μια ματια!

      Διαγραφή
  4. Καλοφορετες! Με γεια σου! εχω τρελα με τα παπουτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena