Google+

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Περιποήση προσώπου με Sabater Hermanos, Avene , Bioten (Imex ,Fucidin)

Γεια σας
Σήμερα θα σας μιλήσω για την καθημερινή περιποίηση προσώπου μου!
Αρχικά να πω ,πως έχω μεικτό δέρμα, με τάση για ακμή και μέχρι πριν 2 χρόνια έκανα θεραπεία για την ακμή ,η οποία και κράτησε τέσσερα χρόνια αλλά άξιζε γιατί απαλλάχτηκα από αυτήν χωρίς σοβαρά σημάδια!

Καθαρισμός

Για τον καθαρισμό του προσώπου το πρωί χρησιμοποιώ τη μπάρα σαπουνιού ¨τεϊόδεντρο¨ από τη Sabater Hermanos .Είναι ένα πολύ απαλό σαπούνι το οποίο δεν ερεθίζει το πρόσωπο ,καθαρίζει ικανοποιητικά ,αφαιρεί τη λιπαρότητα και δεν αφήνει ξηρό το δέρμα . Γενικά είναι ότι καλύτερο για το πρωί !(3,5-4,5 ευρώ)

Το βράδυ που χρειάζομαι βαθύτερο καθαρισμό μιας και θέλω να απαλλαχτώ από τους ρύπους της πόλης ,αλλά και από το μακιγιάζ χρησιμοποιώ το κλασικό σαπούνι της Avene (cleanance nettoyant gel) .Είναι από τα αγαπημένα μου πολλά χρόνια !Είναι απαλό ,φιλικό με το δέρμα , καθαρίζει τέλεια και δεν ξηραίνει την επιδερμίδα!(12 ευρώ περίπου)

Ενυδάτωση
Για ενυδάτωση τον τελευταίο μήνα χρησιμοποιώ φανατικά της Βioten την ενυδατική κρέμα για κανονικές και μεικτές επιδερμίδες. Ήδη αγόρασα και δεύτερο βαζάκι! Έχει ελαφριά υφή , ενυδατώνει απίστευτα και πρώτη φορά βλέπω το δέρμα μου τόσο απαλό και λείο! Δεν μου προκαλεί ακμή και είναι τέλεια βάση για το μακιγιάζ μιας και δεν αφήνει λιπαρότητα στο δέρμα! Δεν έχει parabens και paraffin ,είναι πολύ οικονομική και γενικά είναι ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει τελευταία(και είναι αλήθεια ότι έχω δοκιμάσει άπειρα προϊόντα για το πρόσωπο!).(5,50 ευρώ)

Ακμή
Μπορεί πλέον να μην έχω πρόβλημα ακμής αλλά καμιά φορά εμφανίζονται σπυράκια… Τότε θα χρησιμοποιήσω μια κρέμα κατά της κοινής ακμής που μου έχει δώσει η δερματολόγος μου την Imex.Την χρησιμοποιώ τοπικά και με ικανοποιεί αρκετά το γεγονός ότι έχει και λίγο χρώμα για μια μικρή κάλυψη! Σε μια δύο μέρες το σπυράκι θα εξαφανιστεί!
Ακόμη όταν έχει τύχει να πειράξω κάποιο σπυράκι θα βάλω την Fucidin-H τοπικά την οποία πάλι μου την πρότεινε η δερματολόγος και είναι αντιβίωση για να αποφευχθούν οι μολύνσεις.Να τονίσω πως και οι δύο χρησιμοποιούνται με συμβουλή γιατρού ανάλογα το δέρμα και το πρόβλημα .Και τις δύο τις χρησιμοποιώ τοπικά και σχεδόν ποτέ δεν χρειάζονται πάνω από 3-4 φορές το μήνα.

Αυτά από μένα στο μέλλον θα έχω και post με τη συνέχεια της περιποίησης προσώπου μου!

Πολλά φιλιά Κωνσταντίνα Α.

19 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση!Περιμένω και τη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ!Νομίζω θα την κάνω την άλλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλα η fucidin ειναι απίστευτη...και γω την χρησιμοποιω οχι μονο για τα σπυρακια αλλα και για την αλλεργια που εχω στον αφαλο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραιο ποστ κ ετσι θυμηθηκα κ τα σαπουνακια που θελω τοοοσο καιρο να δοκιμασω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!Τα σαπούνια είναι απίστευτα!Σου προτίνω αυτό με το άνθος λωττού! Ό,τι πιο ωραίο έχω μυρίσει!

      Διαγραφή
  5. Δεν υπάρχει καταλληλότερος άνθρωπος για να μιλήσει για προϊόντα προσώπου!Η Κωνσταντίνα έχει δοκιμάσει πραγματικά τα πάντα!
    Η Fucidin είναι εγγύηση!Ειδικά για τα εκνευριστικα σπυράκια της περιόδου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. απλά προσοχή επειδή βλέπω εδώ έχεις βάλει photo όχι της απλής fucidin αλλά της fucidin H. Οι κρέμες που περιέχουν κορτιζόνη (βλέπε και fuciin H ή Fucicort) μπορεί να προκαλέσουν αποχρωματισμούς ειδικά μετά από έκθεση στον ήλιο. Όχι λοιπόν ανεξέλεγκτη χρήση και ειδικά στο πρόσωπο ή σε άλλα μέρη που εκτίθενται στον ήλιο κυρίως το καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά η fucidin έχει όριο χρήσης γιατί λεπταίνει το δέρμα..Θέλει μια στο τόσο εκτός και αν πρόκειται για μόλυνση ,εξ άλλου είναι αντιβίωση!Το καλοκαίρι αλλάζει το πρόγραμμα για την ακμή και δεν μπορώ να χρησιμοποιώ τα ίδια!Βάζω τη skinoren ,η μόνη που επιτρέπεται ..Και είναι και χάλια..

      Διαγραφή
  7. Πραγματικά όλος ο κόσμος γι αυτά μιλάει !Σίγουρα θέλω να δοκιμάσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάποια από τα προϊόντα τα χρησιμοποιώ και εγώ!! Αλλά για την ακμή η κρεμούλα που μου έδωσαν εμένα είναι η epiduo (δεν ξέρω αν την γνωρίζεις).. Δεν μου επέτρεψε η δική μου γιατρός να χρησιμοποιήσω αυτές τις δύο που αναφέρεις εσύ, δεν θυμάμαι ακριβώς το γιατί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την epiduo την είχα βάλει παλιότερα ,είναι από τις ισχυρές!Η imex είναι η πρώτη ήπια που βάζω!

      Διαγραφή
  9. υπεροχο post!!!! μπραβο!!! ωραιες προτασεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Poly kalo to post!Na rwtisw apo pou perneis tin bioten?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η απλη fucidin κανει θεωρεις για βαθια κατω απ τ δερμα σπυρακια που πονανε;
    Δοκιμασα λιγο σημερα γτ πεταξα στ πιγουνι ενα κ με πεθανε στ πονο.
    πρόσφατα εμαθα απ τ δερματολογο μ οτο εχω ηπια ακμη ουτε με δεσε ουτε με λυσε σε θεμα θεραπειας μ πε αποφασιζεις τωρα δε βλεπω κατι ανησυχητικο αλλα δε ξερω μέλλοντικα πως θα παει,οποτε απο μια μινι ερευνα περι τοπικων θεραπειων με αζελαικο βενζοικο αιρολ κ τετοια επδ φοβάμαι καθως εχω ευαίσθητο δερμα αν θ ξεφλουδισει η κοκκινίσει πολυ ,σκεφτηκα κ γω την imex .οποτε να τη προτιμησω θα 'γλυτωσω ας πουμε 'απο τις παραπανω παρενέργειές λες;επισης δε ξερω α λλα δε τη βρηκα τη ιμεξ πουθενα σε φαρμακειο ρωτωντας απλα γ τιμη .κ αν δεν τελικα τη βρω το ξεφλουδισμα απ τα προαναφερθεντατ τοπικα θεωρεις με μια ειδικη ενυδατικη για τν αναγκη τ υπο θεραπεια ακμης δερμα θ βοηθήσει ;θα επισκεφτω παλι δερματολογο στ νοσοκομείο γτ για εξω δεν διαθέτω αρκετη ανεση απλα θα με ενδιεφερε πολυ η γνωμη σ σαν ατομο με εμπειρια στ θεμα.χιλια συγνωμη για το μακροσκελες κειμενο κ ευχαριστω πολυ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena