Google+

Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

East End Cosmetics part.2

Να το δεύτερο μέρος της αγοράς που κάναμε από το eastendcosmetics,από την οποία εγώ δεν έμεινα πολύ ικανοποιημένη.

Πήρα δύο matte lip glosses σε ροζ(1) και κόκκινο(2) στα οποία δεν μου άρεσε καθόλου η μυρωδιά,θυμίζει βανίλια .Επίσης δεν καθόταν καλά στα χείλη μου ,οπότε τα έδωσα στη Μαριάννα! 

lollipop(3) /candy apple(4)
Πήρα και από αυτά δύο τα οποία έχουν πολύ ωραίο χρώμα, αλλά έχουν πολύ shimmer ενώ τα περίμενα πιο ματ και έχουν μια μυρωδιά πλαστικής φράουλας .Και αυτά τα έδωσα στα κορίτσια γιατί απ'οτι καταλαβαίνετε δεν αντέχω τα έντονα αρώματα στα κραγιόν,θέλω να είναι όσο πιο ουδέτερη γίνεται!


candy apple /lollipop/pink mega matte/red mega matte

Αυτό το μανό ήταν πολύ επιτυχημένη αγορά!Είναι ένα πορτοκαλοκοραλί ,πολύ καλοκαιρινό χρώμα!
Έχει απίστευτη διάρκεια και μια μόνο στρώση  αρκεί!Θα ξαναέπαιρνα σίγουρα μανό από τη W7!



Αυτό το μανό το είχα πάρει για κόκκινο αλλά τελικά ήρθε με πολύ shimmer κάτι που δεν μου αρέσει.Ακόμη έχει από πάνω ένα βαζάκι με glitter.Αυτό το έδωσα στην Κωνσταντίνα Σ. που έχει τρέλα με τα μανό γιατί δεν πρόκειται να το έβαζα!


Τέλος πήρα και εγώ τη neon palette που πήρε και η Μαριάννα εδώ είναι η καλύτερη αγορά που έκανα!Ότι πιο καλοκαιρινό!!

Αυτά από μένα ,πολλά φιλιά Κωνσταντίνα Α.!

4 σχόλια:

  1. Exw to idio akrivws thema me tis mirwdies!
    Den se vlepw idiaitera euxaristimeni apo ta proionta! Toulaxiston ta edwses sta koritsia k den sou pigan xamena!
    H paletta fainetai poli omorfi, extreme gia mena vevaia mias k protimw pio fisika xrwmata alla tha einai wraia gia summer look!
    Egw thelw na dokimasw to honolulu bronzer apo w7 k kanena rouz isws..
    Filia k stis 5! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ που δοκίμασα τα Mega matte lips μπορώ να πω ότι μου άρεσαν! Γενικά δεν έχω θέμα στις μυρωδιές, οπότε δε με ενόχλησε καθόλου αυτό! Το χρώμα και των δύο μου άρεσε πάρα πολύ και είναι σαν stain! Το μόνο που δε μου άρεσε ήταν ότι κάποια στιγμή που φεύγει το χρώμα φεύγει σε κομμάτια, οπότε πρέπει να έχεις το νου σου να το ανανεώνεις που και που!
    Ευχαριστούμε Κωνσταντινάκι για τα δωράκια! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα κραγιόν και η παλέτα είναι τέεεελεια!!! Με γεια σας κοριτσια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κ γω ετσι ειμαι δεν μαρεσουν τα πολλα γκλιτερ σταχειλη..
    Ειμαι φαν των ματ αποχρωσεων
    το μανο ειναι πλ ωραιο!
    Φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena