Google+

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Πινέλα W7!

Kαλησπέρα glam gilrs!!!

Ελπίζω να είστε καλά!Χθες μαζί με τις υπόλοιπες του blog και το ένα αγόρι της παρέας κάναμε το πρώτο μας μπάνιο και είμαστε μες στην καλή χαρά!

Αυτή τη βδομάδα,θα σας δείξω τα πινέλα που πήρα πριν από κάποιες βδομάδες.Είναι η πρώτη φορά(και όχι δε ντρέπομαι να το πω :P)που αγόρασα ας το πούμε,επαγγελματικά πινέλα.Είχα μόνο αυτό του gel eye-liner,ένα για ρουζ,ένα για πούδρα και τα κλασικά πινελάκια που κάθε παλέττα έχει μέσα.

Βάφομαι,λοιπόν,εδώ και λίγο καιρό μ' αυτά.Ομολογώ ότι στην αρχή,μέχρι να τα συνηθίσω,ειδικά αυτά των ματιών είχα αγανακτήσει πολλές φορές.Αλλά προσπάθησα και νομίζω ότι είμαι σε ένα μέτριο επίπεδο.Δεν με νοιάζει να γίνω expert,τουλάχιστον να μη γίνομαι σαν κλόουν(τους οποίους και σιχαίνομαι :P)!

Η μάρκα είναι η W7 και τα παρήγγειλα από το εξωτερικό γι'αυτό και η τιμή τους,σε ευρώ,ήταν γύρω στα 12-13 ευρώ.Στην Ελλάδα έχω δει αντίστοιχες κασετίνες με πάνω από 20!

Ελπίζω να σας αρέσουν,είμαι πολύ ευχαριστημένη με όλα και κάθε φορά νιώθω τόσο τέλεια!






Καλό Σ-κ και καλά μπάνια όσες πάτε!
Καλό καλοκαίρι!

Φιλιά πολλά,
Ευαγγελία!


6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα πινέλα! Αν κι εγώ δεν χρησιμοποιώ (και δεν με τραβάει να χρησιμοποιώ) πολλά πινέλα. Χρησιμοποιώ πινέλο ματιών (όχι πάντα γιατί τις περισσότερες φορές την σκιά την απλώνω με το χέρι)πινέλο για το eye-liner-μολύβι, πινέλο πούδρας & ρουζ. Αν και θα ήθελα κάποια στιγμή να πάρω τα βασικά αλλά επαγγελματικά πινέλα, αν τα βρω σε καλή τιμή!

    Α! κι εγώ τους κλόους, όχι απλά τους σιχαίνομαι αλλά και τους φοβάμαι... από παιδί! Χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφα πινελα!!
    εψαχνα κ γω να βρω μερικα καλα κ οικονομικα αλλα τελικα εχω μεινει με 2-3 πινελα max factor που εχω κ δε με βλεπω να παιρνω αλλα...αλλα αργοτερα θα μαρεσε πολυ να εχω μια ωραια κασετινα με πινελα ειναι πολυ καλο εργαλειο!

    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανεμορφο ολο το σετ!Χρειαζεται να εχει καθε κοπελα μια τετοια κασετινα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστω πολυ κοριτσια!Ριξτε μια ματια σε sites με καλλυντικα του εξωτερικου,εχουμε κανει και εμεις αναφορα στα πιο καλα και οικονομικα!Μπορει να βρειτε καποια προσφορα ειτε σε μονα πινελα ειτε σε κασετινα!Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ σκέφτομαι κάποια στιγμή να πάρω μια κασετίνα γιατί έχω μόνο για ρουζ και για σκιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αααχ ειναι πολυ ωραια! ελπιζω να τα χαρεις πολυ πολυ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena