Google+

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

New products and nail art..

Καλημέρα κορίτσια!!!
Τι κάνετε? Ξέρω έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε αλλά δυστυχώς έχω μεγάλη έλλειψη ιδεών τελευταία...Βέβαια, επειδή όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο, αυτό θα το αποδώσω στην υπερβολική ζέστη της Αθήνας που φέτος το καλοκαίρι μου φάνηκε πιο φορτική από ποτέ...Anyway, σήμερα θα σας δείξω κάποια καινούρια αποκτήματα για τα οποία είμαι αρκετά χαρούμενη, καθώς επίσης και κάποια καινούρια σχέδια που σκέφτηκα για τα νύχια μου!!!

Ξεκινάω λοιπόν με αυτά που πήρα...


Για αρχή είναι αυτά τα πολύ γλυκά βαζάκια τα οποία περιέχουν αστεράκια (τα πρώτα 7) και λουλουδάκια (τα τελευταία 3) σε διάφορα χρώματα!!! Και φυσικά είναι για τα νύχια όπως πολύ καλά καταλάβατε!!! :) :) :) 


Επίσης, πήρα τα 2 μανό που βλέπετε, αριστερά το νούμερο 20 από την εταιρεία Amy's, την οποία συνιστώ ανεπιφύλακτα, και πρόκειται για ένα πολύ ρομαντικό mint χρώμα. Δεξιά είναι το νούμερο 580 από την εταιρεία Beauty Line Cosmetics και είναι ένα girly neon κοραλο-ροζ θα το έλεγα (εγώ και η Μιραράκη.. :P ). Με αυτά τα 2 καινούρια και αυτό το φοσφωριζέ κίτρινο, έκανα το παρακάτω σχέδιο: 


Σε περίπτωση που σας φαίνεται περίπλοκο, αυτά είναι τα βήματα, ένα προς ένα!
Συνεχίζοντας με σχέδια, θα σας δείξω και ένα που έκανα με τα 2 καινούρια μου μανό και με λευκό: 

Στα δύο δάχτυλα, αντί για λευκή γραμμή, έκανα μια γραμμή με τα αστεράκια και τα λουλουδάκια που προανέφερα! 

Τέλος, ένα σχέδιο που μου ήρθε έτσι...Αλλά μου άρεσε αρκετά και είναι κ πολύ ωραίο για καλοκαίρι, όπως και τα παραπάνω βέβαια:



Αυτά λοιπόν από εμένα...Ελπίζω να σας άρεσαν και ΦΥΣΙΚΑ περιμένω τα σχόλια και τις εντυπώσεις σας!!! 
Καλό κουράγιο σε όσους είναι στην Αθήνα, καλή δύναμη σε αυτούς που μόλις έχουν γυρίσει από διακοπές και καλή συνέχεια σε όσους απολαμβάνουν ακόμα τις παραλίες και την ηλιοθεραπεία!!!

Πολλά φιλιά! 

Κωνσταντίνα Σ.






6 σχόλια:

  1. Με γεια σου!!!! Είναι όλα πολύ όμορφα!!!Το δεύτερο σχέδιο είναι φανταστικό!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kai egw eixa kani ena paromio sxedio me to proto pou mas deixneis , ala eixa vali mauro gia outline !! fandastiko itan gia to kalokairi :) xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το μαυρο σκέφτηκα απλά φοβήθηκα μήπως παραήταν έντονη η αντίθεση με τα άλλα 2 χρώματα :P Σίγουρα όμως θα το δοκιμάσω και με μαύρο!!!

      Διαγραφή
  3. Είναι όλα τέλεια! Τα νύχια σου στην τελευταία φωτο είναι τέλεια! Θυμίζει Καλοκαίρι!!! Βερνίκια εταιρεία Amy's, έχω πάρει πρόσφατα κανά δυο. Το ένα είναι ένα φωσφοριζέ κίτρινο το οποίο τη πρώτη φορά δεν έστρωνε με τίποτα σε σημείο από τα νεύρα μου να το πετάξω... αλλά του έδωσα δεύτερη ευκαιρία. Την δεύτερη κάπως έκατσε καλά αλλά γενικώς ΔΕΝ... αλλά είναι πολύ ωραία απόχρωση!
    Καλό κουράγιο έκανα όλο το Καλοκαίρι μιας και έμεινα εδώ για να της κάνω παρέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόβλημα μπορεί να είναι στην απόχρωση γιατί αυτά τα χρώματα, για να δείξουν, θέλουν και λευκη βάση... Εκτός αν εννοείς άλλο "στρώσιμο". Εγώ παντως εκτος απο αυτο το mint που πήρα τωρα, εχω επισης ενα λευκό και ενα λιλά και ειμαι πολύ ευχαριστημένη!!! Σε νοιώθω απόλυτα..Κι εγώ αγκαλιά με την Αθήνα ήμουν. :P

      Διαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena