Google+

Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Tag: Ten items i would repurchase !

Το συγκεκριμένο tag κυκλοφορεί στο youtube αρκετό καιρό! Εγώ το είδα πρώτη φορά σε blog στο argyrousa.blogspot.gr!
Είναι από τα λίγα tag που απολαμβάνω να βλέπω γι αυτό και επέλεξα να το κάνω!
Να ,λοιπόν ,τα δικά μου 10 προϊόντα που θα ξαναγόραζα!


Για το πρόσωπο:

  • Revlon Colorstay ,150 Buff /oily-combination
  • Sephora Concealer ,02 clair light
  • Mac studio sculpt ,NC20
  • Cosmopolitan beauty blender( έμαθα επιτέλους να το χρησιμοποιώ !!)

Για τα μάτια:
  • Priorities Eye shadow brushes
  • Revlon beyond natural mascara
  • Mac kohl Teddy
  • Pupa 4 eyes palette


Για τα χείλη:
  • Mac Cremeshene Innocence beware (Το αγαπημένο μου κραγιόν,κρίμα που ήταν σε συλλογή.)
Σας κάνω tag όλες,θέλω πολύ να δω τα αγαπημένα σας προϊόντα!
Κωνσταντίνα Α.

6 σχόλια:

  1. Α, τέλεια τα αγαπημένα σου Κωνσταντίνα! Σύντομα θα κάνω κι εγώ αυτό το Tag!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aυτό το κραγιόν της Mac το έχω αγοράσει 3 φορές, τέλεια απόχρωση!


    xoxo
    Froso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ περιμένω πότε θα το ξαναβγάλουν για να το πάρω!Ήδη έχει υπάρξει σε δύο συλλογές οπότε ελπίζω να ξαναβγεί!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα πραγματάκια!!
    Τι καλάαα!!!!
    blender δεν έχω ακόμα χρησιμοποιήσει! το σκέφτομαι!=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena