Google+

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

My vintage Firmoo glasses!



Σε ένα παλιότερο post (σε αυτό!) η Μαριάννα είχε παρουσιάσει την εταιρία Firmoo και τα γυαλιά που είχε αποκτήσει από αυτή!
Σήμερα ήρθε η σειρά μου να σας δείξω τα δικά μου γυαλιά!
Μου άρεσε πολύ η προσεγμένη συσκευασία ,η θήκη, αλλά και τα μικρά κατσαβίδια και οι βίδες σε περίπτωση που κάτι χαλάσει ή χαθεί!
Μπορεί τα γυαλιά να μην είναι κοκάλινα ,αλλά πλαστικά ,είναι όμως πολλής καλής ποιότητας και μπορώ να πω πως δεν φαίνονται φτηνιάρικα!
Είναι ελαφριά και δεν με πιέζουν πίσω από τα αυτιά!
Ακόμη ,οι φακοί μου φαίνονται αξιοπρεπείς ,δεν με ζαλίζουν και δεν έχω παρατηρήσει αλλοιώσεις ,θα ήθελα όμως να τα πάω στον οπτικό μου μια από αυτές τις μέρες να μου πει τη γνώμη του!
Ο σκελετός που επέλεξα είναι ένα σχέδιο πολύ εξεζητημένο από ότι έχω συνηθίσει να φοράω!Είναι τα απόλυτα vintage-nerdy γυαλιά που μοιάζουν να είναι φτιαγμένα από ταρταρούγα!
Το link τους είναι αυτό και κοστίζουν μόλις 16 δολάρια!
Πιστεύω πως μου ταιριάζουν κάπως,αλλά δεν ξέρω πόσο εύκολα θα τα φόραγα εκτός σπιτιού!

Το καλό με τη Firmoo είναι ότι ακόμα έχει την προσφορά για νέους πελάτες να αποκτήσουν δωρεάν το πρώτο ζευγάρι ,πληρώνοντας μόνο τα έξοδα αποστολής(13 ευρώ) !
Νομίζω πως θέλω να δοκιμάσω και κάποιο άλλο σχέδιο ,λίγο πιο συνηθισμένο!

Έχετε δοκιμάσει γυαλιά από τη Firmoo,πως σας φάνηκαν;


*Το συγκεκριμένο ζευγάρι μου το έστειλε η εταιρία,η γνώμη μου είναι απόλυτα ειλικρινής.

7 σχόλια:

  1. Σου πάνε πάρα πολυ! Να τα φορέσεις έξω ειναι υπέροχα
    Μεγειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!
      Ίσως τα βάλω στη σχολή αλλά δεν ξέρω ,ντρέπομαι λίγο!

      Διαγραφή
  2. κλαιω.......ειναι ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!! μεγειες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ πολύ όμορφα και σου πάνε πολύ!!!! Εννοείται να τα βάλεις και έξω!!! Είναι φανταστικά!! Πρόσφατα πήρα κι εγώ!! Φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα γυαλιά τα σπάνε!!!Σου πάνε πάρα πολύ!!!Φυσικά και θα τα φορέσεις έξω, δεν το συζητώ...Κούκλα κούκλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραία είναι!Να σαι ρωτήσω τα τζάμια τα πρόσθεσες εσύ ή τα παραγγέλνεις με βαθμούς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena