Η αγαπημένη αγγλική εταιρία Sleek κυκλοφόρησε μια καινούρια παλέτα σκιών τον Οκτώβρη εμπνευσμένη από το Vintage feeling που επικρατεί μετά την κυκλοφορία της ταινίας "The Great Gatsby". Πρόκειται για τη Vintage Romance, η οποία έχει την κλασική συσκευασία και τιμή των i-Divine παλέτων της Sleek και θα βρίσκεται για λίγους μήνες ακόμα διαθέσιμη εδώ.
Αφού τη χρησιμοποίησα εκτενώς ξεχώρισα κάποιες συγκεκριμένες αποχρώσεις, τις οποίες σας δείχνω παρακάτω:
- Court in Cannes: Μου θυμίζει τη Woodwinked της MAC και είναι μια απίστευτα ευκολοφόρετη σκιά που με καλό blending αλλάζει χρώμα και μπορεί να φορεθεί και στο κινητό βλέφαρο αλλά και στην κόγχη του ματιού
- Propose in Prague: Ένα υπέροχο ματ σοκολατί, ιδανικό για να εξομαλύνει τις γωνίες από έντονες σκιές
- A Vow in Venice: Σάτιν μωβ σκιά που αναδεικνύει ιδιαίτερα τα καφέ μάτια. Μου αρέσει να τη φοράω μόνη της σε όλο το κινητο βλέφαρο αλλά και στις κάτω βλεφαρίδες
- Honeymoon in Hollywood: Το πιο υπέροχο σκούρο μελιτζανί χρώμα με έντονο shimmer. Ιδανικό για έντονο, εντυπωσιακό smokey eye
Δυστυχώς οι υπόλοιπες αποχρώσεις δε με ενθουσίασαν. Βρήκα ότι η Pretty in Paris είναι υπερβολικά shimmery για καθημερινό highlight στην εσωτερική γωνία και κάτω από το βλέφαρο. Επίσης η Romance in Rome δεν έχει καθόλου καλή χρωματική απόδοση. Τέλος, η Love in London είναι πολύ Chalky με αποτέλεσμα να μην απλώνεται ομοιόμορφα, κάτι που φαίνεται πολύ άσχημα σε ένα τόσο έντονο χρώμα.
Γενικά η παλέτα ήταν hit and miss κατά τη γνώμη μου. Δεν μετάνιωσα καθόλου όμως τα 10 ευρώ που κόστισε, μιας και προβλέπω να χρησιμοποιήσω μέχρι τέλους τις αποχρώσεις που μου άρεσαν!
Αν σας αρέσουν οι μωβ σκιές σίγουρα θα τη λατρέψετε όμως!
Τα αγαπημένα looks που δημιούργησα με αυτή την παλέτα, χρησιμοποιώντας τις αποχρώσεις που ξεχώρισα:
Κάποιες ακόμα προτάσεις:
Εσείς έχετε δοκιμάσει αυτή την παλέτα;
Γενικά ποια είναι η αγαπημένη σας i-Divine παλέτα της Sleek;












