Google+
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα vintage. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα vintage. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Sleek Vintage Romance Palette Review


Η αγαπημένη αγγλική εταιρία Sleek κυκλοφόρησε μια καινούρια παλέτα σκιών τον Οκτώβρη εμπνευσμένη από το Vintage feeling που επικρατεί μετά την κυκλοφορία της ταινίας "The Great Gatsby". Πρόκειται για τη Vintage Romance, η οποία έχει την κλασική συσκευασία και τιμή των i-Divine παλέτων της Sleek και θα βρίσκεται για λίγους μήνες ακόμα διαθέσιμη εδώ


Αφού τη χρησιμοποίησα εκτενώς ξεχώρισα κάποιες συγκεκριμένες αποχρώσεις, τις οποίες σας δείχνω παρακάτω:
  • Court in Cannes: Μου θυμίζει τη Woodwinked της MAC και είναι μια απίστευτα ευκολοφόρετη σκιά που με καλό blending αλλάζει χρώμα και μπορεί να φορεθεί και στο κινητό βλέφαρο αλλά και στην κόγχη του ματιού
  • Propose in Prague: Ένα υπέροχο ματ σοκολατί, ιδανικό για να εξομαλύνει τις γωνίες από έντονες σκιές
  • A Vow in Venice: Σάτιν μωβ σκιά που αναδεικνύει ιδιαίτερα τα καφέ μάτια. Μου αρέσει να τη φοράω μόνη της σε όλο το κινητο βλέφαρο αλλά και στις κάτω βλεφαρίδες
  • Honeymoon in Hollywood: Το πιο υπέροχο σκούρο μελιτζανί χρώμα με έντονο shimmer. Ιδανικό για έντονο, εντυπωσιακό smokey eye

Δυστυχώς οι υπόλοιπες αποχρώσεις δε με ενθουσίασαν. Βρήκα ότι η Pretty in Paris είναι υπερβολικά shimmery για καθημερινό highlight στην εσωτερική γωνία και κάτω από το βλέφαρο. Επίσης η Romance in Rome δεν έχει καθόλου καλή χρωματική απόδοση. Τέλος, η Love in London είναι πολύ Chalky με αποτέλεσμα να μην απλώνεται ομοιόμορφα, κάτι που φαίνεται πολύ άσχημα σε ένα τόσο έντονο χρώμα.



Γενικά η παλέτα ήταν hit and miss κατά τη γνώμη μου. Δεν μετάνιωσα καθόλου όμως τα 10 ευρώ που κόστισε, μιας και προβλέπω να χρησιμοποιήσω μέχρι τέλους τις αποχρώσεις που μου άρεσαν!
Αν σας αρέσουν οι μωβ σκιές σίγουρα θα τη λατρέψετε όμως!


Τα αγαπημένα looks που δημιούργησα με αυτή την παλέτα, χρησιμοποιώντας τις αποχρώσεις που ξεχώρισα:

Κάποιες ακόμα προτάσεις:


Εσείς έχετε δοκιμάσει αυτή την παλέτα; 
Γενικά ποια είναι η αγαπημένη σας i-Divine παλέτα της Sleek;

Read More

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

My vintage Firmoo glasses!



Σε ένα παλιότερο post (σε αυτό!) η Μαριάννα είχε παρουσιάσει την εταιρία Firmoo και τα γυαλιά που είχε αποκτήσει από αυτή!
Σήμερα ήρθε η σειρά μου να σας δείξω τα δικά μου γυαλιά!
Μου άρεσε πολύ η προσεγμένη συσκευασία ,η θήκη, αλλά και τα μικρά κατσαβίδια και οι βίδες σε περίπτωση που κάτι χαλάσει ή χαθεί!
Μπορεί τα γυαλιά να μην είναι κοκάλινα ,αλλά πλαστικά ,είναι όμως πολλής καλής ποιότητας και μπορώ να πω πως δεν φαίνονται φτηνιάρικα!
Είναι ελαφριά και δεν με πιέζουν πίσω από τα αυτιά!
Ακόμη ,οι φακοί μου φαίνονται αξιοπρεπείς ,δεν με ζαλίζουν και δεν έχω παρατηρήσει αλλοιώσεις ,θα ήθελα όμως να τα πάω στον οπτικό μου μια από αυτές τις μέρες να μου πει τη γνώμη του!
Ο σκελετός που επέλεξα είναι ένα σχέδιο πολύ εξεζητημένο από ότι έχω συνηθίσει να φοράω!Είναι τα απόλυτα vintage-nerdy γυαλιά που μοιάζουν να είναι φτιαγμένα από ταρταρούγα!
Το link τους είναι αυτό και κοστίζουν μόλις 16 δολάρια!
Πιστεύω πως μου ταιριάζουν κάπως,αλλά δεν ξέρω πόσο εύκολα θα τα φόραγα εκτός σπιτιού!

Το καλό με τη Firmoo είναι ότι ακόμα έχει την προσφορά για νέους πελάτες να αποκτήσουν δωρεάν το πρώτο ζευγάρι ,πληρώνοντας μόνο τα έξοδα αποστολής(13 ευρώ) !
Νομίζω πως θέλω να δοκιμάσω και κάποιο άλλο σχέδιο ,λίγο πιο συνηθισμένο!

Έχετε δοκιμάσει γυαλιά από τη Firmoo,πως σας φάνηκαν;


*Το συγκεκριμένο ζευγάρι μου το έστειλε η εταιρία,η γνώμη μου είναι απόλυτα ειλικρινής.
Read More
Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena