Google+

Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

First completed Inglot palette



Μετά από ένα χρόνο ακριβώς κατάφερα να ολοκληρώσω την πρώτη παλέτα μου από την inglot! Επειδή έχω πολλές παλέτες, αποφάσισα κάθε σκιά που παίρνω από την inglot να είναι κάτι ιδιαίτερο !
Η σκιές κοστίζουν 6 ευρώ ,οι rainbow 7 και η συγκεκριμένη παλέτα 5 ευρώ! Οπότε όλη μαζί μου κόστισε 30 ευρώ!



116 Rainbow


Η κλασική μπεζ σκιά ,ελάχιστα πιο καφέ-ροζ από το δέρμα μου. Περνάω το πινέλο μου από όλη την επιφάνεια και τη φοράω είτε μόνη της είτε ως βάση ! Δεν νομίζω να αγοράσω άλλη σκιά από αυτή τη σειρά ,προτιμώ να έχω ένα χρώμα σε κάθε pan !

605 Pearl


Αυτή τη σκιά την πήρα αφού είδα το παρακάτω μακιγιάζ!Γενικά δεν ήμουν καθόλου fan των πορτοκαλοχάλκινων χρωμάτων αλλά ερωτεύτηκα! Τη φοράω τα πρωινά, ελαφριά στην πτυχή του ματιού για να δώσω λίγη ¨ζεστασιά¨ ή πιο έντονα σε βραδινό μακιγιάζ! Πιστεύω πως τονίζει πολύ τα καστανά και πράσινα μάτια !


450 Pearl


Γι'αυτή τη σκιά είχα μιλήσει εκτενέστερα και σε προηγούμενο post εδώ !Μου θυμίζει την Kristen Steward και τα βαμπιρομακιγιάζ που της έκαναν!Συνεχίζει να μου αρέσει πάρα πολύ!

363 Matte


Τέλος , η σκιά που φοράω τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας είναι αυτή η καφέ-γκρι με βάση το κόκκινο (όπως μου είπε ο makeup artist!)! Τη φοράω τα πρωινά συνήθως και την απλώνω με τα δάχτυλα γιατί δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ με πινέλα!Σίγουρα αν ποτέ τελειώσει θα την αγοράσω ξανά ,είναι η σκιά μπαλαντέρ που πηγαίνει με όλα!
Γι αυτή τη σκιά εμπνεύστηκα από την Essie Button!Μετά από άπειρα βίντεο της
παρατήρησα πως οι σκιές που φοράει στα καθημερινά vlog της είναι πάντα τέτοια χρώματα ,οπότε δε μπορούσα να αντισταθώ!


Σκέφτομαι σύντομα να αρχίσω άλλη μια παλέτα αρχίζοντας με ένα ωραίο χρυσό!
Έχετε δοκιμάσει σκιές από την Inglot; Έχετε να μου προτείνετε κάποια;

10 σχόλια:

  1. Δεν έχω καμμία!!!!!!!!
    Γενικά θεωρώ ότι 30€ για μια παλέτα με 4 σκιές είναι αρκετά ακριβή!
    Θα προτιμούσα πχ την naked 3 η την vice 2!
    Βέβαια έχω σημειώσει πολλές όμορφες αποχρώσεις απο Inglot!!Θέλω να τις δω απο κοντά!
    Τέλειες όλες οι δικές σου...ειδικά η 605 και η 450!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η 450! Είναι η πιο ευκολοφόρετη και πιο τέλεια κόκκινη που έχω δοκιμάσει και έχω στη συλλογή μου. Εγώ μέχρι στιγμής έχω 10 αποχρώσεις και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πάω κατευθείαν για τη 40αρα παλέτα γιατί συμφέρει με το να παίρνεις 5άρες ή 10άρες ας πούμε. Εγώ πάλι είμαι της άποψης ότι οι σκιές τις Inglot για την εξαιρετική ποιότητα και την τεράστια ποσότητα - σε σχέση με άλλες εταιρείες, ονόματα δεν λέμε υπολήψεις δεν θίγουμε - που προσφέρουν είναι αρκετά οικονομικές. Αν κυνηγήσεις μάλιστα τις εκπτώσεις που συχνά πυκνά έχουν φτιάχνεις μία 5άρα με 27,5 ευρώ, τιμή καθόλου άσχημη για περίπου 13gr προϊόντος. Και όχι δεν δουλεύω στα Inglot. Απλά λατρεύω τα προϊόντα τους και την απίστευτη εξυπηρέτησή τους. Και για όσες κοπέλες δεν το γνωρίζουν μπορείς ανάλογα με τα χρήματα που θα ξοδέψεις να απολαύσεις και μία ή περισσότερες δωρεάν ολοκληρωμένες υπηρεσίες π.χ. σχηματισμός φρυδιών, πρωινό μακιγιάζ, βραδινό μακιγιάζ ή ακόμα και να σου μάθουν πως να βάφεσαι χωρίς καμία άλλη οικονομική υποχρέωση. Αν ξέρετε εσείς άλλες εταιρείες εκτός από τη Seventeen - που δεν κάνει εξατομικευμένο μάθημα - να μου πείτε και μένα να δοκιμάσω γιατί με ενδιαφέρει. Αν ποτέ έρθει η Naked 3 στο Ελλάντα - πονεμένη ιστορία - θα κοστίζει 43 ευρώ για 16gr προϊόντος. Δεν λέω ότι δεν συμφέρει γιατί εκεί έχεις 12 αποχρώσεις και αν με ρωτάς προσωπικά είναι η αγαπημένη μου high end εταιρεία όσον αφορά τις σκιές. Επειδή όμως ο καθένας το βλέπει από τη δικιά του σκοπιά, ένας επαγγελματίας ας πούμε πιστεύω πως θα προτιμούσε Inglot ή κάτι αντίστοιχο μιας και θέλει και ποιότητα και ποσότητα κυρίως για να κάνει τη δουλειά του...

      Διαγραφή
    2. Ναι έχεις δίκιο οσον αφορά στην ποσότητα!
      Απλά δεν φοράω συχνά σκιές και θα προτιμούσα να δοκιμάσω περισσότερες σκιές με μικρότερη ποσότητα!Γιατί δεν τις τελειώνω!!χαχα!!
      Αλλά σίγουρα θέλω να δοκιμάσω Inglot!
      Και εννοείται αν πάρω την Naked 3 θα την πάρω με 35% έκπτωση!!

      Διαγραφή
  2. Πρόσφατα πήρα κάποια πραγματάκια από Inglot και λέω να τα δείξω κι εγώ!
    Μεταξύ αυτών πήρα και μια σκιά όχι ακριβώς χρυσή, rose gold θα την περιέγραφα αλλά αυτή τη στιγμή δεν θυμάμαι τον αριθμό της! Είναι πολύ καλές ποιοτικά πάντως! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ όμορφα χρώματα, δυστυχώς στην πόλη μου δεν υπάρχουν inglot και πρέπει αν ανεβω Αθήνα να δοκιμάσω. Αν μπορείς μου λες αν έχουν διάρκεια χωρίς primer διότι έχω θέμα με τις σκιές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας μισώ ρε !!!!! Σας μισώ!!!!!!!!!!!!
    Είχα πάρει την 450, επειδή την είχα δει σε παλιότερο ποστ σου! (Ναι, την ευχαριστήθηκα)
    Τώρα βλέπω αυτό το copper μακιγιάζ απο αυτή την κοπέλα (κουκλάρα , έτσι?) και θέλω και copper!!!!!
    Δεν με λυπάσαι καθόλου?
    Μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα Inglot. Θεωρώ βέβαια λίγο ακριβή την παλέτα τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια σου...^^!!! Θα ηθελα πολυ να δοκιμασω και εγω καποια προιοντα απο την inglot και εγω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες επιλογές χρωμάτων, λατρεύω τις σκιές της Inglot!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ ωραίες οι αποχρώσεις που πήρες!ειδικά αυτή η χάλκινη!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ιδιαίτερα χρώματα!! Δεν έχω κάποια σκιά από Inglot, αλλά είναι στα άμεσα σχέδια αγορών μου να κάνω καμιά παλέτα!! :P Εύχομαι Καλά Χριστούγεννααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena