Google+

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

First Impressions: Urban Decay Naked3 Palette


Λίγα είναι τα προϊόντα που έχουν λάβει τόσο μεγάλο hype όσο οι παλέτες Naked της Urban Decay. Ήταν λοιπόν απόλυτα φυσιολογικό όταν η εταιρία ανακοίνωσε την κυκλοφορία της τρίτης παλέτας της σειράς να βουήξουν όλες οι beauty bloggers και YouTubers! Είχα την ευκαιρία να την αποκτήσω στο αρχικό της λανσάρισμα στα Sephora USA και με χαρά σας παρουσιάζω τις πρώτες μου εντυπώσεις για αυτή!



Λίγα λόγια για την παλέτα
Στη συσκευασία συμπεριλαμβάνονται 4 δείγματα eye primers της εταιρίας, τα οποία υποτίθεται ότι διαρκούν για μια εβδομάδα. Μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει μόνο το πιο γνωστό Eyeshadow Primer Potion και κατάλαβα γιατί όλες έχουν ξετρελαθεί με αυτό, μιας και κάνει εξαιρετική δουλειά στο να κρατά τις σκιές στη θέση τους για πάρα πολλές ώρες.


Η παλέτα αποτελείται από 12 σκιές των 1.3gr μαζί με ένα διπλό πινέλο για άπλωμα και σβήσιμο σκιών. Η ποιότητα των τριχών του φαίνεται εξαιρετική.
Σε αντίθεση με τις προηγούμενες παλέτες της σειράς που κινούνταν σε καθαρά γήινους τόνους, η Naked3 αποτελείται και πάλι από φυσικά χρώματα όμως με ροζ/μωβ υποτόνους. Τα χρώματα αυτά είναι ιδανικά για κοπέλες με καστανά/σκούρα, αλλά και ίσως πράσινα μάτια.


Η συσκευασία είναι πολύ σκληρή, ιδανική για ταξίδια, με μεγάλο καθρέπτη που πάντα χρειάζεται στο μακιγιάζ. Το αγαπημένο μου στοιχείο είναι φυσικά η rose-gold συσκευασία με τα χρυσά ανάγλυφα γράμματα που δίνει έντονα αίσθηση πολυτέλειας.

Swatches

Οι αγαπημένες μου σκιές είναι:
  • Strange: Κρεμ ματ,ιδανική για την εσωτερική γωνία και κάτω από το βλέφαρο
  • Limit: Η κατάλληλη σκιά για blending
  • Nooner: Toνίζει την κόγχη, ενώ απλώνεται πολύ εύκολα
Η τιμή της είναι $52, όπως και οι προηγούμενες της σειράς, οπότε στην Ελλάδα θα την αναμένουμε περίπου στα 40 ευρώ, όπως και τη Naked2.

Πώς σας φαίνεται; Θα τη δοκιμάζατε;

13 σχόλια:

  1. Τέλειο ποστ Μαριαννάκι!! Με γεια ;) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαριάννα μου με γεια σου και καλοφόρετη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια! ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟχι δεν ζηλεύουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γενικώς δε μ'ενθουσιάζει πολύ, αλλά αυτά τα ματ της... Τι τέλεια χρώματα!!! Με γεια Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου αρεσε σαν εταιρεια,ανεξαρτητη,λιγο τρελιαρα, αλλα απεχω απο τοτε που αγοραστηκε και αυτη απο τη L'Oreal.Και τα μωβ ροζουλακια χρωμματα δε τα φοραω πλεον.Με γεια παντως,ειναι value for money!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όσες φορές την έχω δει μέχρι τώρα, λέω τη θέλω!
    Ελπίζω να τη φέρουν στα sephora και να τη δω από κοντά/ Μην την παραγγείλω κ δεν μ αρέσει!
    Μεγεια σου Μαριαννα! Να τη χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μ' αρέσουν τα χρώματά της, ροζουλί nude!
    Θα την τσεκάρω κι εγώ από κοντά στα Sephora! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μεγεια!!! πραγματικα κοσμημα ειναι η ατιμη παλετα αυτη..υπεροχες αποχρωσεις <3 καλοφορετη Μαριαννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. με γειααα αχ ειναι υπεροχη ευχομαι να την χαρεις χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πω πω είναι τέλεια!σε ζηλεύω που την έχεις ήδη!!!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλεια!!!! Ό,τι και αν λένε εγώ τη θέλω και τη θεωρώ ίσως την πιο ωραία της UD!!! Ξέρω ότι πολλές τη βρίσκουν πολύ ροζ αλλά εγώ δύσκολο το βλέπω να αντιστέκομαι..
    Τέλεια παρουσίαση!!!

    Φιλιά πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Urban Decay συσκευάζονται την Γυμνή Urban Decay Naked Smoky Palette με όλα όσα χρειάζεστε για να καρφώσετε το βλέμμα smokey. Μια ντουζίνα αποπνικτικός, smokey ουδέτερα, λεπτομερή smokey φροντιστήριο μάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena