Google+

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Elf matte lip color vs Inglot amc lip pencil


Πριν αρκετό καιρό η Μαριάννα μου χάρισε δύο από τα πιο διάσημα Matte lip cream της ELF, το Natural και το Tea Rose. Mου άρεσαν αρκετά, ώστε να αγοράσω το κόκκινο της σειράς Rich Red και να τολμήσω να δοκιμάσω και ένα από τα  Inglot Matte Lip pencil!


To elf, Natural είναι ένα nude ροζ-μπεζ.
To elf, Tea Rose είναι ένα nude ροζ με μπλε βάση.
Το elf, Rich Red είναι ένα κόκκινο ανοιχτό προς το πορτοκαλί.
Και το Inglot, AMC lip pencil 33 είναι ένα σκούρο μπορντό – μοβ.



Η συσκευασίες είναι σχεδόν πανομοιότυπες, με την Inglot να έχει πολύ καλύτερη ποιότητα!

1. Περιέχουν και τα δύο ξύστρα.
2. Έχουν ίδιο, σχεδόν, μέγεθος.
3. Το elf έχει ελάχιστα μεγαλύτερη ποσότητα.

Τα elf είναι κρεμώδη και απλώνονται εύκολα σε αντίθεση με το Inglot που είναι ξηρό και δεν απλώνεται ομοιόμορφα στα χείλη. Βέβαια ίσως να είναι μόνο η συγκεκριμένη απόχρωση που το κάνει αυτό και σίγουρα θέλω να αγοράσω και κάποια άλλη δοκιμάσω!

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα δύο; Πώς σας φάνηκε;





11 σχόλια:

  1. εχω κ εγω δυο το Praline & Tea Rose, τη γνώμη μου τη λέω εδω> http://parfum-color.blogspot.gr/2013/10/review-elf-cosmetics.html
    δεν ξερω αν συμφωνεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ έχω ένα από Inglot και δεν απλώνεται καλά όπως λες, αλλά και πάλι το χρησιμοποιώ σαν μολύβι όποτε οκ. Στα elf με χαλάει που έχουν τόσο γλυκιά γεύση, αλλά σαν κραγιόν μ'αρέσει αρκετά το Rich Red που έχω, έχει πολύ καλή διάρκεια. Πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα μου αρέσουν πολύ τα lip pencil της Inglot....αλλα δε έχω αντιμετωπίσει ιδιαίτερο πρόβλημα στο άπλωμά του.....υτά της elf δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα μου αρέσουν περισσότερο της Inglot. Τα elf είναι υπερβολικά κρεμώδη για τα δικά μου γούστα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όντως τα elf απλώνονται καλύτερα. Αυτό της INGLOT είναι πάρα πολύ ξηρό, αλλά με λίγο lip balm από πάνω, φαίνεται ομοιόμορφο και δεν νιώθεις να σε "τραβάει".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλα να πούμε 2-3 πραγματάκια, για μια ακόμα μεγάλη αγάπη, το φαγητό! Food lovers tag και εννοείται ότι περιμένω τις απαντήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο αλλά νομίζω πως "χρειάζομαι" το tea rose! Είναι υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θέλω σίγουρα να δοκιμάσω κάποιο από inglot! Είναι δηλαδή στην επόμενη λίστα με αγορές μου!!! Αν και εμένα μου αρέσουν τα "δύσκολα" κραγιόν-μολύβια. Θεωρώ πως όσο πιο ξηρό τόσο πιο πολύ θα μείνει! Και λατρεύω ματ! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες οι προτάσεις σου!! Θέλω σίγουρα αυτό από τα Sephora!! Είναι απίστευτα εντυπωσιακό!! Καλή Πρωτοχρονιά εύχομαι!!

    επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας: www.slgmakeup.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena