- L'oreal Ideal Soft νερό καθαρισμού Micellaire (~5)
Ακόμα ένα νερό micellaire ! Δεν μπορώ να πω πως έκανε το τέλειο ντεμακιγιάζ ,σίγουρα χρειαζόμουν να πλυθώ με κάτι άλλο μετά και δεν αφαιρεί αδιάβροχη μάσκαρα . Γενικά δεν είμαι fan της λογικής τους ,αν ρίξετε μια ματιά στη χημεία τους είναι ουσιαστικά ένας γαλακτωματοποιητής (emulsifier) , νερό , διάφορα συστατικά για ενυδάτωση και συντηρητικά.Έτσι προτιμώ να ξεβαφτώ με κάποιο λάδι !
Διαβάστε περισσότερα εδώ .
Bioderma vs. L'oreal
Διαβάστε περισσότερα εδώ .
Bioderma vs. L'oreal
Στις παρακάτω φωτογραφίες από το CosDNA.com μπορείτε να δείτε μια σύγκρισή των συστατικών του micellaire της Bioderma και του micellaire της L'oreal . Θα δείτε πως η σύστασή τους ακολουθεί την ίδια λογική , με τη διαφορά πως ο γαλακτωματοποιητής που διάλεξε η Bioderma ενυδατώνει (emolient) και είναι λίγο πιο ασφαλής από αυτόν της L'oreal .
Γενικά ,έχοντας χρησιμοποιήσει και τα δύο θα διάλεγα το Bioderma λόγω αποτελεσματικότητας (αφαιρεί αδιάβροχη μάσκαρα) ,ποιότητας και τιμής !
Bioderma Sensibio H2O (500ml /~10 ευρώ)
L'oreal Ideal Soft micellaire (200ml/~5 ευρώ)
Bioderma Sensibio H2O (500ml /~10 ευρώ)
L'oreal Ideal Soft micellaire (200ml/~5 ευρώ)
- Fresh Line,Hephaestus after sun milk (~15 ευρώ)
Το τελείωσα μέσα σε λιγότερο από μηνά! Είναι από τα αγαπημένα μου προιόντα για φέτος και σίγουρα θα το αγοράσω και του χρόνου!
Βοήθησε πολύ να επανέλθει το δέρμα μου μετά από το κλασικό κάψιμο και την αφυδάτωση του καλοκαιριού!Δεν μπορώ να πω πως βοήθησε στο να μην ξεφλουδίσω ,(αν και δεν είχα ελπίδα ,είχα καεί ήδη) αλλά αφού έκανα απολέπιση το χρησιμοποιούσα κάθε μέρα και το δέρμα μου ήταν ενυδατωμένο και απαλό!
Βοήθησε πολύ να επανέλθει το δέρμα μου μετά από το κλασικό κάψιμο και την αφυδάτωση του καλοκαιριού!Δεν μπορώ να πω πως βοήθησε στο να μην ξεφλουδίσω ,(αν και δεν είχα ελπίδα ,είχα καεί ήδη) αλλά αφού έκανα απολέπιση το χρησιμοποιούσα κάθε μέρα και το δέρμα μου ήταν ενυδατωμένο και απαλό!
- Girlz only dry shampoo (~6 ευρώ)
Το είχα αγοράσει τον Απρίλιο και ήλπιζα να βάλει τέλος στο πρόβλημα του καθημερινού λουσίματος! Το φρεσκάρισμα διαρκούσε 3-4 ώρες και τα μαλλιά μου μετά ήταν σε χειρότερη κατάσταση από το να μην το είχα βάλει. Δεν με τρέλανε η μυρωδιά , ήταν αρκετά έντονη και με έπιανε φαγούρα .
Αποφάσισα πως δεν είναι για μένα αυτά τα πράγματα ,ένιωθα πάρα πολύ βρώμικη και είχα λουστεί μόλις την προηγούμενη μέρα! Προς το παρόν το μόνο που κάνω για να αντέξω το "μέρα παρά μέρα λούσιμο" είναι να στεγνώνω τα μαλλιά που προς τα κάτω έτσι ώστε να έχω λίγο περισσότερο όγκο στις ρίζες.
Αποφάσισα πως δεν είναι για μένα αυτά τα πράγματα ,ένιωθα πάρα πολύ βρώμικη και είχα λουστεί μόλις την προηγούμενη μέρα! Προς το παρόν το μόνο που κάνω για να αντέξω το "μέρα παρά μέρα λούσιμο" είναι να στεγνώνω τα μαλλιά που προς τα κάτω έτσι ώστε να έχω λίγο περισσότερο όγκο στις ρίζες.
- L'oreal απαλό ντεμακιγιάζ ματιών & χειλιών(~5 ευρώ)
Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα προιόντα που δεν με εντυπωσίασε. Δεν μπορώ να πω ,ξεβάφει αρκετά καλά ,δεν τσούζει τα μάτια αλλά και πάλι δεν μπορώ να μείνω χωρίς να περάσω κάποιο άλλο καθαριστικό από πάνω!Αφήνει λιπαρότητα και δεν θέλω να αφήνω τα χημικά που έχει στα μάτια μου.
Το λάδι καρύδας που χρησιμοποιώ πλέον, ξεβάφει 100% δεν έχω πρόβλημα να μπει στα μάτια μου και να το αφήσω στο δέρμα μου!
Το λάδι καρύδας που χρησιμοποιώ πλέον, ξεβάφει 100% δεν έχω πρόβλημα να μπει στα μάτια μου και να το αφήσω στο δέρμα μου!
- La Roche Posay Hydraphase intense eyes (~10 ευρώ)
Είναι κατάλληλη για πριν το μακιγιάζ αλλά για το βράδυ θέλω κάτι πιο ενυδατικό.Εμφανίζω ξηροδερμία στην περιοχή κάτω από τα φρύδια και φοβάμαι τις ρυτίδες στα μάτια οπότε δεν είναι για μένα!
- radiant nail fortifier (~8 ευρώ)
Είναι μια από τις αγαπημένες μου βάσεις για τα νύχια,δεν έχω βρει μανό που να μην της ταιριάζει και να μην κολλάει αποτελεσματικά πάνω της! Δεν ξεφλουδίζει εύκολα και κρατούσε τα νύχια μου σε πολύ καλή κατάσταση! Είναι σίγουρα κάτι που θα αγοράσω ξανά !
Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά;
Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά;


























