Google+
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα la roche posay. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα la roche posay. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Empties worth the mention



Στο σημερινό post θέλω να σας δείξω κάποια προιόντα που τελείωσα και αξίζει να τα αναφέρω!

  • L'oreal Ideal Soft νερό καθαρισμού Micellaire (~5)
Ακόμα ένα νερό micellaire ! Δεν μπορώ να πω πως έκανε το τέλειο ντεμακιγιάζ ,σίγουρα χρειαζόμουν να πλυθώ με κάτι άλλο μετά και δεν αφαιρεί αδιάβροχη μάσκαρα . Γενικά δεν είμαι fan της λογικής τους ,αν ρίξετε μια ματιά στη χημεία τους είναι ουσιαστικά ένας γαλακτωματοποιητής (emulsifier) , νερό , διάφορα συστατικά για ενυδάτωση και συντηρητικά.Έτσι προτιμώ να ξεβαφτώ με κάποιο λάδι !
Διαβάστε περισσότερα εδώ .

Bioderma vs. L'oreal 
Στις παρακάτω φωτογραφίες από το CosDNA.com μπορείτε να δείτε μια σύγκρισή των συστατικών του micellaire της Bioderma και του micellaire της L'oreal . Θα δείτε πως η σύστασή τους ακολουθεί την ίδια λογική , με τη διαφορά πως ο γαλακτωματοποιητής που διάλεξε η Bioderma ενυδατώνει (emolient) και είναι λίγο πιο ασφαλής από αυτόν της L'oreal .
Γενικά ,έχοντας χρησιμοποιήσει και τα δύο θα διάλεγα το Bioderma λόγω αποτελεσματικότητας (αφαιρεί αδιάβροχη μάσκαρα) ,ποιότητας και τιμής !

Bioderma Sensibio H2O (500ml /~10 ευρώ)
L'oreal Ideal Soft micellaire (200ml/~5 ευρώ)



  • Fresh Line,Hephaestus after sun milk (~15 ευρώ)
Το τελείωσα μέσα σε λιγότερο από μηνά! Είναι από τα αγαπημένα μου προιόντα για φέτος και σίγουρα θα το αγοράσω και του χρόνου!
Βοήθησε πολύ να επανέλθει το δέρμα μου μετά από το κλασικό κάψιμο και την αφυδάτωση του καλοκαιριού!Δεν μπορώ να πω πως βοήθησε στο να μην ξεφλουδίσω ,(αν και δεν είχα ελπίδα ,είχα καεί ήδη) αλλά αφού έκανα απολέπιση το χρησιμοποιούσα κάθε μέρα και το δέρμα μου ήταν ενυδατωμένο και απαλό!


  • Girlz only dry shampoo (~6 ευρώ)
Το είχα αγοράσει τον Απρίλιο και ήλπιζα να βάλει τέλος στο πρόβλημα του καθημερινού λουσίματος! Το φρεσκάρισμα διαρκούσε 3-4 ώρες και τα μαλλιά μου μετά ήταν σε χειρότερη κατάσταση από το να μην το είχα βάλει. Δεν με τρέλανε η μυρωδιά , ήταν αρκετά έντονη και με έπιανε φαγούρα .
Αποφάσισα πως δεν είναι για μένα αυτά τα πράγματα ,ένιωθα πάρα πολύ βρώμικη και είχα λουστεί μόλις την προηγούμενη μέρα! Προς το παρόν το μόνο που κάνω για να αντέξω το "μέρα παρά μέρα λούσιμο" είναι να στεγνώνω τα μαλλιά που προς τα κάτω έτσι ώστε να έχω λίγο περισσότερο όγκο στις ρίζες.




  • L'oreal απαλό ντεμακιγιάζ ματιών & χειλιών(~5 ευρώ)
Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα προιόντα που δεν με εντυπωσίασε. Δεν μπορώ να πω ,ξεβάφει αρκετά καλά ,δεν τσούζει τα μάτια αλλά και πάλι δεν μπορώ να μείνω χωρίς να περάσω κάποιο άλλο καθαριστικό από πάνω!Αφήνει λιπαρότητα και δεν θέλω να αφήνω τα χημικά που έχει στα μάτια μου.
Το λάδι καρύδας που χρησιμοποιώ πλέον, ξεβάφει 100% δεν έχω πρόβλημα να μπει στα μάτια μου και να το αφήσω στο δέρμα μου!

  • La Roche Posay Hydraphase intense eyes (~10 ευρώ)
Είναι κατάλληλη για πριν το μακιγιάζ αλλά για το βράδυ θέλω κάτι πιο ενυδατικό.Εμφανίζω ξηροδερμία στην περιοχή κάτω από τα φρύδια και φοβάμαι τις ρυτίδες στα μάτια οπότε δεν είναι για μένα!

  • radiant nail fortifier (~8 ευρώ)
Είναι μια από τις αγαπημένες μου βάσεις για τα νύχια,δεν έχω βρει μανό που να μην της ταιριάζει και να μην κολλάει αποτελεσματικά πάνω της! Δεν ξεφλουδίζει εύκολα και κρατούσε τα νύχια μου σε πολύ καλή κατάσταση! Είναι σίγουρα κάτι που θα αγοράσω ξανά !

Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά; 
Read More

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Summertime part 3 Parnassos



Το τελευταίο μέρος που επισκέφτηκα για φέτος ήταν το χωριό μου στον Παρνασσό.Είναι ορεινό ,δεν έχει θάλασσα κοντά αλλά έχει νυχτερινή ζωή !
Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα στόχευαν κυρίως στο να επαναφέρουν το δέρμα μου και τα μαλλιά μου σε καλή κατάσταση ,μετά από δύο εβδομάδες στην παραλία!


Schwarzkopf BC /After sun treatment
Το προϊόν αυτό ουσιαστικά είναι μια μάσκα η οποία απλώνεται σε βρεγμένα μαλλιά ,και μετά από δέκα λεπτά ξεπλένεται. Αφήνει τα μαλλιά μου πολύ απαλά και λαμπερά!
Φέτος ήταν η πρώτη χρονιά που πρόσεξα τόσο πολύ τα μαλλιά μου το καλοκαίρι ,αλλά με αποζημίωσαν! Μέτα από τόσο καιρό ταλαιπωρίας ,ήλιου ,θαλασσινού νερού και πιστολάκι και φαίνονται πολύ υγιή ! 

Fresh Line Poseidon body lotion
Από εδώ και πέρα θα με δείτε να χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα Fresh Line μιας και με έχει πιάσει μια ανησυχία για επικίνδυνα συστατικά ,ειδικά σε όσα καλλυντικά έρχονται κατευθείαν σε επαφή με το δέρμα !
Το συγκεκριμένο body lotion είναι πολύ ενυδατικό ,περιέχει λάδι από κουκούτσι σταφυλιού ,αμυγδαλέλαιο , βούτυρο καριτέ και διάφορα αιθέρια έλαια που το κάνουν να μυρίζει πολύ δροσερά και να θυμίζει λίγο αντρικό άρωμα!
Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η πικάντικη μυρωδιά πάνω μου και το εκπληκτικό είναι πως δεν φεύγει εύκολα!Αντίστοιχη μυρωδιά έχει η σειρά pacific curacao των Sephora!
Το επόμενο που θέλω να δοκιμάσω είναι το Body butter cream από τα φρέσκα καλλυντικά της Fresh line !


La Roche Posay Effaclar Duo
Η τρίτη φορά που την έχω αγοράσει και δεν μπορώ να την αλλάξω με τίποτα! Πλέον τη χρησιμοποιώ μόνο στις περιοχές που παρουσιάζω ακμή ,πρωί και βράδυ και μου κάνει πολύ καλή δουλειά!Τα σπυράκια που βγάζω είναι ελάχιστα και αφού την εφαρμόσω για 2-3 μέρες φεύγουν εντελώς!
Εδώ μπορείτε να δείτε και τα συστατικά της . Δεν βλέπω κάτι πολύ παράξενο ή επικίνδυνο οπότε συνεχίζω να τη χρησιμοποιώ!



Ράσπα 
Τη συγκεκριμένη την αγόρασα 1,5 ευρώ από το Jumbo και μου έχει βγει πάρα πολύ καλή !Έχει δύο πλευρές, η μια για ξύσιμο (?) και η άλλη για λείανση! Μετά από τόσα χιλιόμετρα ξυπόλυτη στην παραλία και με πέδιλα στην Αθήνα τη χρειαζόμουν!
Εμένα το pedicure με ταλαιπωρεί απίστευτα ,έκανα στην αρχή του καλοκαιριού και τώρα θα ξανακάνω του χρόνου!Γαργαλιέμαι πάρα πολύ και λόγω χονδροπάθειας και ρήξης μηνίσκου στα γόνατα δεν μπορώ να στέκομαι με τα πόδια ισιωμένα πολύ ώρα , οπότε προσπαθώ να κάνω μόνη μου ότι καλύτερο μπορώ!

Essie , Navigate Her & China Glaze , Snow
Φοβερός συνδυασμός! Το essie στα πόδια, το china glaze στα χέρια!! Και επειδή τα μεγάλα μυαλά συναντιούνται δείτε το συνδυασμό της φίλης μου της Εύης εδώ !


L'oreal Glam Bronze , 01 Blond sun
Το Bronzer μου για φέτος,το αγάπησα από τη πρώτη στιγμή!Είναι κατάλληλο για ανοιχτόχρωμες , είναι ματ και απλώνεται πολύ ωραία στο δέρμα! Αφήνει μια ελαφριά κεραμιδί απόχρωση ,ιδανική για ηλιοκαμένο look , αλλά με τίποτα δεν θα το σύστηνα για contouring!

Mac mineralize blush ,Solar ray
Το συνδύαζα με το ρουζ αυτό από μια περσινή συλλογή της mac (Μου το έκανε δώρο η φίλη μου η Εύη ) το οποίο έχει πάρα πολύ glitter, είναι μόνο για καλοκαίρι ,για μαυρισμένο δέρμα και σίγουρα όχι για πρωινό μακιγιάζ!

Mac , Crosswires
Τέλος ,χρησιμοποίησα πολύ το Crosswires, ένα τέλειο κοραλλί-καρπουζί χρώμα που και πάλι το φοράω μόνο καλοκαίρι!

 Αυτά από μένα και από το χωριό μου! Ήταν η φάση της ξεκούραση αυτή, αν και μας έκανε πολλούς σεισμούς και δεν μπορούσα να χαλαρώσω εύκολα!

Καλή εξεταστική τώρα!
Read More

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Products I discovered in Winter 2012-2013!

Στο σημερινό post θέλω να σας δείξω τα προϊόντα που απέκτησα τον χειμώνα που μας πέρασε και πραγματικά με εντυπωσίασαν! 

La Roche Posay Effaclar DUO
Έχω ευαίσθητο , λιπαρό δέρμα και κατά καιρούς έχω ξεσπάσματα ακμής.Τους τελευταίους μήνες όμως λόγω του Effaclar DUO έχω δει τεράστια διαφορά!Ρυθμίζει τέλεια τη λιπαρότητα και σπάνια βλέπω σπυράκια πια !Δεν έχω σκοπό να το αλλάξω !

Apivita Natural Serum "Radiance"
Φέτος ανακάλυψα και τα serum και ξεκίνησα να χρησιμοποιώ αυτό της Apivita για λάμψη!Δεν το χρησιμοποιώ κάθε μέρα ,μόνο εκείνες τις μέρες που το δέρμα μου είναι θαμπό ή ταλαιπωρημένο ή μετά από απολέπιση.Με έχει αφήσει πολύ ικανοποιημένη ,είναι αυτό το κάτι παραπάνω που χρειάζομαι!

Cumaea κρέμα χειλιών ροδάκινο
Ένα lip balm διαφορετικό από τα άλλα!Η υφή του δεν είναι κολλώδης ,ή κρεμώδης ή οτιδήποτε συμβατικό ,αλλά είναι σαν νερό πάνω στα χείλη (μόνο έτσι μπορώ να το περιγράψω!).Ενυδατώνει πολύ καλά και μυρίζει υπέροχα!
MUA Undressed palette
Από τις καλύτερες αγορές μου! Κόστισε μόνο 4 λίρες και είναι από από τα πιο γνωστά αντίγραφα της Naked!Οι αγαπημένες μου σκιές και αυτές που χρησιμοποιώ καθημερινά είναι αυτές που έχω σημειώσει με καρδούλα.Έχει αρκετά καλή ποιότητα για την τιμή της !

Real Techniques deluxe crease brush
Αυτό είναι το αγαπημένο μου πινέλο ματιών.Το χρησιμοποιώ στην πτυχή του ματιού για να δίνω βάθος και μου αρέσει πάρα πολύ το αποτέλεσμα που δίνει!
Maybelline FIT me face powder 
Ποτέ μου δεν μου άρεσαν οι πούδρες ,τις ένιωθα βαριές στο πρόσωπό μου και απλά δεν καταλάβαινα τη χρησιμότητά τους.Όμως η συγκεκριμένη της Maybelline με εντυπωσίασε !Είναι μια πάρα πολύ ελαφριά πούδρα την οποία χρησιμοποιώ για να σετάρω τη βάση μου και να ρυθμίζω τη λιπαρότητα.Έχει τέλεια συσκευασία και για να την παίρνω μαζί!

Real Techniques buffing brush
Το τέλειο πινέλο για το άπλωμα της βάσης στο πρόσωπο!Είναι συνθετικό ,πυκνό και δίνει απίστευτα φυσικό αποτέλεσμα!

Youtube Beauty guru: A model recommends
Η Ruth είναι μοντέλο που ζει στην Αγγλία και κάνει και yt.Σίγουρα θα την έχετε δει σε αρκετά από τα βίντεο του Goss make up artist. Μου αρέσει πάρα πολύ ο μινιμαλισμός που την διακατέχει στο μακιγιάζ ,στο ντύσιμο ,στα μαλλιά γενικά στη ζωή της! Δίνει πολύ καλές συμβουλές για περιποίηση προσώπου ,σώματος και διατροφής!
Αυτό είναι το πρώτο βίντεο της που είχα δει ,όπου σε ταξίδι της στην Ελλάδα κάνει ένα μικρό  rave για κάποια καλλυντικά Ελληνικών εταιριών!(Apivita, Korres, Kings & Queens)

Beauty blogger : Katies beauty blog
Η νέα μου ανακάλυψη το τελευταίο καιρό που διαβάζω φανατικά!Η Katie ,αγγλίδα και αυτή, έχει ένα πιο grunge-chic στυλ και μου αρέσουν πολύ οι επιλογές της σε προϊόντα περιποίησης (έχει ακμή και αυτή ) !
Συγκεκριμένα το πρώτο post της που βρήκα ήταν αυτά τα απίστευτα swatches των matte lipstick της Rimmel !


Πείτε μου εσείς τι ανακαλύψατε τον τελευταίο καιρό;
Επειδή ποτέ δεν είναι αρκετές οι youtuber & bloggers που παρακολουθώ , ποιες είναι οι αγαπημένες σας;


pr items: apivita natural serum,cumaea κρέμα χειλιών ,maybelline FIT me powder
Read More

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

January Favorites

Μιας και φτάνουμε σιγά σιγά στο τέλος του Ιανουαρίου στο post αυτό θα σας δείξω τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο το μήνα αυτό! Ας ξεκινήσουμε με τα προϊόντα μακιγιάζ:


Όσον αφορά τα μάτια δεν ξέφυγα καθόλου από τις γήινες αποχρώσεις!Τις περισσότερες φορές επέλεξα τις παλέτες MaxFactor Trio Eyeshadow no.01 και Maybelline Eyestudio in 200 Alluring Almond.
Αν ήθελα να προσθέσω λίγο χρώμα χρησιμοποίησα το Seventeen Eyeshaper in 30 Emerald.

Max Factor - Maybelline
Τις γήινες αποχρώσεις στα μάτια συνήθως τις συνδύαζα με κόκκινα χείλη,ακόμα και το πρωί! Γι'αυτό χρειαζόμουν μια απαλή απόχρωση του κόκκινου,που μου την έδωσε το Avon Colortrend in Poppy Love. Ξεκίνησα επίσης να φοράω lipgloss πάλι,και συγκεκριμένα το Essence XXL Shine in 10 Rendez-Vous. Φόρεσα πολύ επίσης το Daring Pink της Revlon σε πιο βραδινά μακιγιάζ όταν ήθελα να ξεφύγω λίγο από το κόκκινο!

Revlon - Avon - Essence
Για τα μάγουλα ο αγαπημένος μου συνδυασμός ήταν το Seventeed Silky Blusher in 01 Pale Rose και το Seventeen Pearl Finishing Powder 02 τα οποία είχα κερδίσει στο event των Beauty Bloggers για το Στόχο!

Blush - Hoghlighter
Ας περάσουμε τώρα στα προϊόντα περιποίησης:


  •  Bioten Repairing Hand Cream με μέλι και έλαιο Macademia: Απλά λατρεύω αυτή την κρέμα χεριών! Μυρίζει καταπληκτικά και την έχω συνέχεια στο γραφείο μου! Τα χέρια μου σκάνε πολύ εύκολα το χειμώνα λόγω κρύου και με τη συνεχή χρήση αυτής της κρέμας τα έχω προστατέψει πολύ!
  • The Body Shop Vitamin E Face Mist: Επειδή λόγω κρύου το πρόσωπό μου ξηραίνεται εύκολα πάντα σετάρω το μακιγιάζ μου με το face mist του TBS για να νιώθω περισσότερη ενυδάτωση!
  • La Roche Posay Effaclar Gel Cleanser: Αυτό το σαπούνι χρησιμοποιώ καθημερινά για τον καθαρισμό του προσώπου μου και δεν σκέφτομαι να το αλλάξω!Καθαρίζει βαθιά το πρόσωπό μου χωρίς να το αφήνει ξηρό και αφυδατωμένο!
  • The Body Shop Dragonfruit Lip Butter: Ένα ακόμα προϊόν ενυδάτωσης που χρησιμοποίησα πάρα πολύ! Μυρίζει καταπληκτικά και ενυδατώνει σε βάθος τα χείλη μου!Τα προστάτεψε από σκασίματα και ξηρότητα!
Δε θα μπορούσα να σας μιλήσω για τα αγαπημένα του μήνα χωρίς να αναφερθώ στα αγαπημένα μου αξεσουάρ: τα λεοπάρ φουλάρια! Τα φοράω συνέχεια!Συγκεκριμένα τώρα στις εκπτώσεις τα Tally Weilj έβγαλαν μια προσφορά όπου στα 3 πληρώνετε τα 2 και κοστίζουν το καθένα 3-4 ευρώ! Σας προτείνω να εκμεταλλευτείτε αυτή την προσφορά όσο ισχύει!


Εσείς ποιο προϊόν χρησιμοποιήσατε περισσότερο αυτό το μήνα;

Read More

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Automn clearance.

Μπήκε το φθινόπωρο και ήρθε η ώρα να κάνω ξεκαθάρισμα στα καλλυντικά μου!  


  • Δείγματα
Αποφασίζω ποια δειγματάκια θέλω να χρησιμοποιήσω και χαρίζω ή πετάω τα υπόλοιπα!
Αυτά είναι τα δείγματα που ξεχώρισαν για μένα και αφού τα τελειώσω είναι πολύ πιθανό να τα ξαναγοράσω!

-Dove visible effects body lotion (λουλουδάτη μυρωδιά /πολύ ενυδατική)
-Ducray kerancyl gel moussant (πολύ καλό σαπούνι για λιπαρά/ακνεϊκά δέρματα)
-Lancome Hydra Intense mask (δεν ξεβγάζεται/πολύ ενυδατική με μια αίσθηση σιλικόνης )
-La roche posay eau micellaire (ότι καλύτερο για να ξεβάφομαι θα το ξαναπάρω 100%)
-Κολόνιες (Chloe/Versace virsence/Estee Lauder sensuous/Vera Wang Princess *θα πάρω την τελευταία!)

  • Σκιές

Είχα πολλές μονές σκιές και μικρές παλέτες που έπιαναν πολύ χώρο ή είχαν χαλάσει ή δεν θα τις φόραγα ποτέ .Έτσι τις έβγαλα και έβαλα τις καλύτερες σε αυτήν την τσίγκινη κασετίνα!Τις υπόλοιπες το ομολογώ τις πέταξα..

*Τα μολύβια τις NYX δεν μπορούσα να τα ξύσω και έτσι τα έλιωσα και τα έβαλα σε συσκευασία σκιάς.

  •  Καθημερινό βάψιμο

    Έβαλα τα καλλυντικά που χρησιμοποιώ καθημερινά σε αυτή τη μπανιέρα από τα sephora για να μην ανοιγοκλείνω συρτάρια και καθυστερώ συνέχεια!


Τι έχω βάλει μέσα:
  •   Project pan 
Τα καλλυντικά που πρέπει να τελειώσω για να χρησιμοποιήσω επιτέλους τα καινούρια που έχω πάρει!


-Revlon colorstay (Buff)
-Elf studio eye primer
-Lancome Hypnose / Doll eyes
-Garnier Roll on anti cernes

  • Project second chance

    Τα καλλυντικά που ενώ μου άρεσαν τα είχα ξεχάσει και θέλω να τα χρησιμοποιήσω πριν λήξουν!


-Bourjois blush /rose d'or
-L'oreal Caresse lipstick /fashionista pink
-Essence smokey eyes set
-Mac Dame's desire(frost)
-Wet n' wild natural pressed powder
-Oriflame highlighting powder

Κωνσταντίνα Α.
Read More

Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Καλοκαιρινή φροντίδα προσώπου

Τα προϊόντα για την καθημερινή φροντίδα του προσώπου μου!




  •  Babor :Cleansing gel & tonic 2 in 1 (25,5 ευρώ)
    Καθημερινά ,πρωί βράδυ ή και ενδιάμεσα για να ξεβαφτώ χρησιμοποιώ το gel-τονωτική λοσιόν της Babor.Μου το έχει συστήσει η αισθητικός μου γιατί περιέχει σαλικυλικό οξύ το οποίο είναι ότι πρέπει για την επιδερμίδα μου, μιας και έχω ακνεικό δέρμα !
    Το πρωί κάνω αφρό στα χέρια μου και το βράδυ χρησιμοποιώ το face brush από το The body shop για να φύγουν τα υπολείμματα μακιγιάζ αποτελεσματικά!

  • Avene :Cleanance emulsion lotion/La Roche-posay :Nutritic (γύρω στα 11 ευρώ από το Pharmacy4u)
    Την πρώτη την χρησιμοποιώ το πρωί ή όταν θέλω να βγω και να βαφτώ αν δεν χρειάζεται να βάλω αντηλιακό,είναι κρέμα προσώπου για λιπαρά ακνεικά δέρματα και τέλεια βάση για μακιγιάζ .
    Η δεύτερη είναι κρέμα για ξηρά δέρματα και προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση.Τη χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό το βράδυ γιατί το δέρμα μου το καλοκαίρι είναι πολύ ξηρό .


  • The Body Shop : aloe eye defence (sensitive skin) (13 ευρώ)
    Αν και είμαι μόλις 21 χρησιμοποιώ πολύ ελαφριές κρέμες ματιών για δύο λόγους:
    1.Γιατί βάφοντας και ξεβάφοντας τα μάτια μου καθημερινά ταλαιπωρώ πολύ το ευαίσθητο και λεπτό δέρμα της περιοχής ,το οποίο πιστεύω χρειάζεται πολλή φροντίδα.
    2.Γιατί τα καθαριστικά και οι κρέμες που χρησιμοποιώ είναι πολύ δυνατές για σημείο όπου δεν υπάρχουν σμηγματογόνοι αδένες .



  •  La Roche-Posay :Anthelios spf 30 (8 ευρώ από το pharmcy4u)
    Σε κάθε πρωινή μου έξοδο το αντικαθιστώ με την ενυδατική μου!Είναι το τέλειο αντηλιακό για πριν το μακιγιάζ.Έχει επαρκή προστασία ,δεν μυρίζει και δεν είναι λιπαρό!


  •  Avene: Eau thermale (4 ευρώ από το pharmacy4u)
    Το κλασικό σπρέι προσώπου με το ιαματικό νερό της Avene.Με τέτοια ζέστη δεν υπάρχει κάτι καλύτερο!
    Θυμάμαι τη μαμά μου πάντα να είναι με ένα μεγάλο μπουκάλι Evian στο ψυγείο ,όπου και να πηγαίναμε.Τώρα εγώ προτιμώ την Avene ,λόγω τιμής αλλά και λόγω της μεγάλης εμπιστοσύνης που έχω στα προϊόντα της!
    Είναι ιδανικό για να ανακουφίσει της αίσθηση τραβήγματος ,καψίματος αλλά και φαγούρας στο δέρμα!

  • The Body Shop :νεσεσέρ
    To Body Shop έχει τα πιο βολικά και στιλάτα νεσεσέρ1το συγκεκριμένο συνοδεύει την σειρά με τεϊόδεντρο .Είναι από ένα συνθετικό διχτάκι ώστε να μη φοβάμαι πως θα λερωθεί ή θα βραχεί!



  •  The Body Shop: Vitamine E stick soin de levres(spf15) (3,5 ευρώ)/Born Lippy lipbalm Strawberry (5 ευρώ)
    Δεν ξεχνάω και την ενυδάτωση των χειλιών μου με ένα από τα δύο αγαπημένα μου lip balm!






Φιλιά πολλά Κωνσταντίνα Α.
Read More
Από το Blogger.

© Glam Club, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena